Жәй әншейін ойын ғой1Айт

Жәй әншейін ойын ғой
1
Айт! Құйт! Ха, ха, ха - ау!
Петербор, Мәскеу...
Иванов қалқам,
Мәссаған Арқам!..
Әй, керек - ау, әй, керек,
Арақ ішсең, асыңа Май керек.
Төрелерге жем керек,
Оқығанға шен керек.

2
Март, апрель, май,
Жорта тұр! Уайдай!
Дүбір шатыр,
Гүбірнатыр - біздің бай.
Керенский Саша! Жаса!
Вся Россия наша!

3
Толстов, Колчак,
Давай сюда коньяк.
Ой, Иван аламан,
Мен бит, атаман!
Өрледі батыр, өрледі,
Ағаш найза сермеді...
Қарсы алдында қалтиған
Николайды көрмеді...
Саясат - ағаш ат,
Мінді есер - кемесер.
Шу деді сабаз, шу деді,
Шу дегенде гуледі,
Табаны тасқа тимеді,
Туған елін биледі.
Қызыл ерен - мен,- деді,-
Қазағым, қасым - сен! - деді.
Шулады қазақ шұрқырап,
Барады батыр тырқырап,
Аузынан көбік бұрқырап...
Айтсаңшы иман, молдеке - ау,
Барады ғой қорқырап...



Ұқсас жұмыстар

А.Байтұрсыновтың “Сөз өнері” туралы ойлары
Ұлт тілі тарихының деректері
Командада шешім қабылдау әдістері
Сөйлемнің пысықтауыш қызметі мүшесі - үстеу сөз табының негізгі синтаксистік қызметі
Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
Абай өлеңдерідегі плеоназмдар мен оксюморондар
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың қарым – қатынас сферасы
Абайдың отыз алтыншы қара сөзі
Бала тәрбиесі
Оқулықтағы мәтінді талдау оқушы шығармашылығының жетістігі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны