Жұмыс кезеңімен таныстыру
"Зырян қаласы №9 орта мектеп"КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Матаева Ағлиман Бултукановна
Қазақ тілі 4 - сынып
Тақырыбы: Қарсы мәндес сын есім.
Мақсаты: Оқушылардың қарсы мәндес сын есім туралы алған түсінігін кеңейте түсу. Заттардың жалпы сапалық белгілерін топтап, айыруға үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттардың әр алуан қасиеттерін, белгілерін бақылай білуге, байқағыштыққа үйрету.
^ Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары, топпен жұмыс
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
Сабақтың ұстанымы: Сүйіп істеген іс шаршатпайды.
Мұғалімнің сөзі: Сүйікті ісімен айналысу адамның өзіне деген сенімділігі артып шығармашылықпен еңбек етуіне ықпал етеді. Адам табиғатынан бір іске қабілетті, дарынды болады. Өз мүмкіндіктерін орынды қолдана білген адам айналасындағылардың құрметіне ие болады. Егер, сендер бар мүмкіндікті пайдаланып, берілген тапсырмаларды мүдірмей орындасаңдар нұр үстіне нұр болар еді.
2. Топқа бөлу. Табыс критерийін құрау.
II. Жаңа сабаққа дайындық.
1. Мақсатпен таныстыру.
2. Жұмыс кезеңімен таныстыру.
а) Білгенге маржан, білмеске арзан.
ә) Ой қозғау.
б) Тұра берген су сасиды, ойламасаң ми сасиды
в) Ойға түстім, ойландым.
г) Сәулең болса кеудеңде
ғ) Ой түбінде алтын бар, ойлай берсең табылар. Уақыт қалса.
Енді 1 - ші кезең бойынша сабағымызды бастайық.
Білгенге маржан, білмеске арзан Сынып топтарға бөлінеді.
Білімдерін жан - жақты тексеру
Қызыл түсті: Екі түбірден біріккен сөз құрап жаз.
Жасыл түс: Семантикалық картамен жұмыс
Сары түс: Сөздерді сызба бойынша өзгертіп жаз. Не байқадың?
III. Өткен тарау бойынша білімдерін пысықтау.
Көп нүктенің орнына мағынасына қарай сөздер қою арқылы сөзжұмбақты шеш.
1. Ұйқысы келіп.....
2. Ұйықтап жатып.... көрді
3. Түсінде кітабын жоғалтып алып,.......
4. Оған әкесі кітап......
5. Таңертең орнынан.....
6. Түсінде....... кітабы үстел үстінде жатыр екен.
7. Кітабын...., көңілі жайланды.
Сұрақ: Қай сөз артық, дәлелде.
Жеке оқушымен жұмыс: Етістік туралы не білдік, соны қорытындыласын, ойын ортаға салсын. Немен толықтырар едің?
Адамзат өзекті мәселелері және БАҚ
Педагогикалық практика бойынша есеп
Модульдік оқыту технологиясының құрылымын анықтау
Өндірістік дене шынықтырудың мақсаты мен міндеттері
Бейнелеу өнері пәнін оқыту эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу
Python программалау тілін 6-сыныпта оқыту
Дескриптор сөзіне түсінік
Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері
Шағын кәсіпкерлікті қолдаудың шетелдік тәжірибелері
Ермұхан Бекмаханов
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық