Мәтінді тізбектей әңгімелеу

Өзін - өзі тану пәнімен ықпалдастырылған сабақ жоспары
Мамандық таңдау
Әдебиеттік оқу пәні 3 - сынып

Сабақ тақырыбы: Мамандық таңдау
Білімдік мақсат: Мамандық типтері туралы ұғым беріп, құндылықтар жайлы дүниетанымын кеңейту. Мәнерлеп оқу, теріп оқу, дұрыс оқу машықтарын жетілдіру. Ауызша және жазбаша
байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын байыту.
Тәрбиелік: Оқушыларға мәртебелі мамандықтарды ардақтауға;
мамандық иесін қадір тұтуға тәрбиелеу; әрбір мамандық иесінің қоғам игілігі үшін тер төгетінін оқушы санасына сіңіру.
Дамытушылық: Шығармашылық қиялын, танымдық процестерін дамыту;
ой тұжырымдау және өз пікірін дәлелдеуге, пікірін еркін айта білуге машықтандыру.
Әдістер: Ізденушілік, зерттеушілік, семиотикалық, сұрақ - жауап, сөздік, көрнекілік.
Көрнекіліктер: Мамандық суреттері, теледидар, магнитофон үлестірмелі карточкалар, Т.Молдағалиев портреті.
Сабақ типі: Аралас сабақ.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру. Психологиялық тренинг. Мен қандаймын? Шарды бір - біріне бере отырып, әр оқушы өзін - өзі сипаттайды.
Шарты: Өзінің есімі қай әріптен басталса, сол әріптен келетін қасиетті қосып айту керек. Мысалы: Жаны жайдары Жүсіпбекпін.

II. Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Әңгімелесу. - Балалар, сендердің өздерің атаған қасиеттер сендердің болашақ өмірлерінің жарқын болуына қызмет етеді деп сенемін. Ал адам өміріне не қажет? Осы қажеттіліктерді екі топқа бөлуге болады: рухани және материалдық. Рухани қажеттіліктер: білім, өнер, музыка, ғылым. Материалдық қажеттіліктер: киім, үй, машина, асыл тастар, т. б. Ал осы қажеттіліктерге қалай қол жеткізуге болады?
- Тек еңбек арқылы ғана.
- Ал еңбек түрлері қандай? (ой және дене еңбегі)
- Ал өздерің атаған қажеттіліктерді игеру үшін бізге нені игеру қажет?
- Мамандық түрін, кәсіпті игеру қажет.
- Адам өз мамандығын таңдаған кезде, нені басшылыққа алу керек деп ойлайсыңдар?
- жақсы маман болуы үшін адам нені білуі және нені үйренуі қажет?
- Сен қандай маман болуды армандайсың? Неліктен?
- Адам өзін белгілі бір мамандыққа қашан, қалай дайындауы керек деп ойлайсыңдар?
- Адам бірнеше мамандықты меңгерсе, оның өмірі қандай болады деп ойлайсыңдар?
- Қай уақытта адам өз еңбегінің жемісін көре алады?
- Ендеше, біз бүгін мамандық туралы пікір алмасамыз, ой бөлісеміз, сызба дайындаймыз, білімімізді кеңейтеміз.

ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Ине, біз, жіп қою.
- Кімнің құралдары?
- Материалдық қажеттіліктің ішіндегі ең маңыздысы – жылы киім. Ал тігінші мамандығы туралы не білеміз? Ол үшін үйге берген тапсырмаларды қалай орындап келгенімізді ортаға салайық.
1 – топ. Мәтінді мәнерлеп оқу.
2 – топ. Мәтінді тізбектей әңгімелеу. Эстафета . 3 - жаққа айналдырып әңгімелеу.
3 – топ. Киім қалай пайда болады? тақырыбында мәнжазба дайындау.
4 – топ. Мәтіндегі кейіпкердің іс - әрекетін бағалау және негізгі ойды анықтау. Мақал арқылы қорытындылау.
5 – топ. Қазақтың ұлттық киімдерінің суреттерін жинақта. Қолөнер шеберлері туындыларын ата.
6 – топ. Кестені толтыр.
7 – топ. Кроссворд дайында.



Ұқсас жұмыстар

Өзін - өзі жетілдіру
Мәтіннің функционалдық-семантикалық түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Т. Ахтановтың Шырағың сөнбесін шығармасының тілдік ерекшелігі
Физика курсының электр тогы бөлімін мультимедиа технологиясы негізінде оқыту әдістемесі
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Педагогика ғылымы ретінде шет тілдерін оқыту әдістемесі
Оқушыларды шығармашылыққа баулудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда жобалау әдісін қолдану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Мәтінді оқушыларға оқытқызу
Мәтіндік редактор
Мәтіндік файлды құру
Мәтіндік файлдар
Әңгімелеуге үйрету
Мәтінді лингвистикалық талдаудың әдістері
Мамандыққа қатысты мәтінді қазақ тіліне жазбаша аудару
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту
Оқушыларға судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеу