Оқушылардың көпшілігі

Қысқа мерзімді жоспар Сауат ашу пәнінен
Бөлім: 1
Сабақтың тақырыбы: Н дыбысы мен әрпі. Негеш бізде қонақта р
1 сынып
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары: 1. 1. 1. 2 Шағын мәтіннің ақпараттың мазмұнын түсіну
1. 1. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау
1. 2. 9. 1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1. 3. 12. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін жазу

Табыс критерийлері: Барлық оқушылар: Н дыбыстары және әріптерімен танысады, Негеш сұрақтарына жауап береді.
Оқушылардың көпшілігі: Н дыбыстарына мысалдар келтіреді, оқиға ретін сақтай отырып әңгімелейді.
Кейбір оқушылар: Н дыбыстары және әріптерімен танысады, мәтінді әңгімелей отырып, сөздегі н дыбысының орнын анықтап дәлелдей алады.

Басы
Ширату жаттығуы. Қызығушылықты ояту.
Төрт қадам алға.. 5 минуттық жаттығуы орындалады. Оқушылар бір бірінің қолынан ұстап шеңберге тұрады да, Алға – төрт қадам (алға жүреді), артқа төрт қадам (артқа жүреді) менің аяғым топ – топ дейді аяқтарын топылдатады), менің қолым шапалақтайды (шапалақтайды), менің көзім жыпылықтайды (көздерін жыпылықтатады), ал, мен секіремін деп әркім өз орындарына отырады. Оқулықпен жұмыс. 1 сурет бойынша балалардың не туралы айтып жатқанын болжап, диалог құрастыру керек. Бұлтша ішіндегі суреттердің атауын атап, сөздерді буынға бөледі, буын санын анықтайды.

Ортасы
Білгіш ойынын орындау барысында мұғалім балаларға септік жалғауының сұрақтарын қояды. Оқушылар тек Н әрпінен басталатын сөздермен жауап беруі тиіс.
- Кім?- Нұрлан
- ненің?- нанның
- Қайда?- Нарынқолға
Осылайша жалғастыру. Аталаған сөздер мектеп тақырыбына сай іріктелгені дұрыс
Ойыңмен бөліс. Оқушыларға суреттегі заттардың аттарын атау тапсырылады. Әр заттың атын тапқан соң сөздерді буынға бөледі. Дыбыс құрамына ажыратады, яғни сөзде неше дауысты, неше дауыссыз дыбыс бар екенін анықтау жұмысы жүргізіледі.
Дыбыстар әлемі
Сөйлемді оқып, н дыбысы бар сөзді табу.
Тәуелдік, жіктік жалғауының қарапайым түрлерін пайдалануға дағдыландыру:
Сиқырлы қорап ойыны
Дөңгеленіп отырып қорап ішіндегі пианино, лего, машина, теннис суреттеріне қарап,(Менің теннисім дейді де келесі балаға жалғап Сенің нең? деп сұрақ қояды.
Немесе Оның несі? Сенің нең? Оқушылар түгелдей сұрақ қойып жасау беріп шығады.
Дыбыстық талдау
Теннис, машина, лего сөздерін талдап н дыбысының орнын анықтау.
Н дыбысына ереже шығарту.
Дәптермен жұмыс
Н әрпін ауаға және дәптерге жазу

Кел, сөйлесейік!
Дәптерге кемпірқосақтың суретін салады да, әр түсті буынға бөліп айтады. Кемпірқосақтың жеті түсі сурет бояуларымен байланысты көрсететінін айтылады, тапсырманы дамыту үшін кемпірқосақтың түстерін сынып ішіндегі заттардан табу ұйымдастырылады.

Н дыбысы мен әрпі. Негеш бізде қонақта жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бұқаралық ақпарат құралдардың классификациясы
Ана тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау жобасын қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың әдістемелік негізі
Ұялы телефондардың тарихы
Мектеп оқушыларының үлгермеуіне мұғалімнің қарым- қатынас стилінің әсері
Теориялық негізі арифметикалық амалдардың қасиеттері болып табылатын әдістемелер
Математика және салауатты өмір салты
Сыныптан тыс жұмыстардың классификациясы
Ойынның сабақтың тәрбиелік мақсатына сәйкестігі
Оқытудың дәстүрлі технологиясы
Зоологияны оқыту процесінде фаунистик материалды қолдану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы
Жаңа жыл туралы көпшілігіміз біле бермейміз