Неше ондық

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың атауы: Қосу және азайту. 3+56, 30+24
Мақсаты 1. Оқушыларды қосуға және азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру.
2. Оқушылардың ойлауын, есте сақтауын, өз бетімен шешім қабылдап, қорытынды ой - пікірлер білдіруін, белсенділігін, танымдық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды тапқырлыққа, алған білімдерін өмірде қолдана білуге өзінің белсенді ойлау әрекетін жүзеге асыруына, сыйластыққа, ізеттілікке тәрбиелеу, баулау.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентация
Түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Түсіндіру, үйрету, сұрақ - жауап, ой қозғау әдісі.
Баҳолаш критерийлари

Дескрипторлар
- қўшиш ва айиришни билади
- номаълум сонни топа олади
- геометрик фигураларни ўлчаб, узунлигини топади
- икки хонали сонларни устун шаклида еча олади

+Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Қызығушылықты ояту Білгірлер , Зеректер , Алғырлар .

Тапсырмалар
Алғырлар тобынан оқи ғой, 10+5=15
Зеректер тобынан оқи ғой, 15 - 5=10
Білгірлер тобынан оқи ғой, 15 - 10=5

Мағынаны тану - Балалар жұмбаққа назар аударайық.
1) Есепке де кіремін
Әріпте боп жүремін.
(3).
- Дұрыс айтасыңдар 3 саны, қандай әріп З дауыссыз, ұяң.
- З саны - неше таңбалы? Бір таңбалы.
- Қай кластарға жатқызамыз? Бірліктер класына
- Келесі жұмбақтарға назар аударайық.
2) Әріп десең, бүйірі тоқ
Сан десең салмағы жоқ.
(0)
О саны - неше таңбалы? Бір таңбалы. Қандай әріп? О дауысты, жуан
- бастағы З цифрының қасына О цифрын қоятын болсақ, неше болады? ЗО
ЗО – неше таңбалы сан? 2 таңбалы.
Қай кластарға жатады? Ондықтар класына.
Неше ондық? Неше білік? 3 ондық, 0 бірлік
- Дұрыс айтасыңдар. Енді жаңа сабаққа назар аударайық.
3+6 жазуы нені білдіреді? Бірліктерге, бірліктерді қосуды білдіреді?
30+24=
- Бұл жерде 30 бен 24 сандарының қосындысы берілген.
- Бұл неше таңбалы сандардан құралған? Екі таңбалы.
- Бұл жерде нелерді біріктіреміз? Ондықтарды.
- 24 санын разрядтарға жіктейік? Нешемен нешенің қосындысы?
20+4, 20 неше ондық? 2 ондық
4 неше бірлік? 4 бірлік
4 есеп. Қайсысы есеп? Оны шығар.
а) Шарты: ә) Сатып алынған – 15 кг.
Алма – 13 кг.? кг Жіберілгені – 10 кг.
Алмұрт – 5кг Қалғаны -? кг.
Шешуі: 1+5=18 Шешуі: 15 - 10=5
5 мысал.
72, 71, 70, 69, 68
70+2; 70+1; 70+0; 60+9; 60+8;

Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?

Ой толғаныс
Шығармашылық тапсырма:
- Балалар мынау сендердің үйлерің
- Ендеше кім нешінші үйде тұрады екен? Тауып көрейік.
- Қане кім қай үйдікін тапты?
1) 94, 2) 64, 3) 85, 4) 60, 5) 6, 6) 14, 7) 58.

Бастауыш сынып мұғалімі Д. Масаитова

Қосу және азайту. 3+56, 30+24. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бөлшектерге амалдар қолдану
Нақты сандар
Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Периодты бөлшектер
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Үлес және бөлшек
Жай бөлшекті алу
Математика пәнінен лекция тезистері
Бастауыш сыныптарда үлес ұғымдарын оқытудың әдістемесі
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ туралы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Электрондық үкімет
Электрондық оқулықтарды пайдалану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТА
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Дүрия бірнеше адамдарымен ішке кіріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен
 Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру