Төрт аяқтап тұрғанда салмағы қанша
М. Әуезов атындағы орта мектеп.
Дайындаған: Букеева А. Е.
Бексұлтан А.
Сыныптан тыс шара
Ойлы болсаң, озып көр (5 - 6 сыныптар арасында математикадан сайыс)
Іс - шара түрі: дәстүрлі емес ойын сайыс, топтық жарыс
Іс - шара мақсаты:
• Математикадан білімдерін толықтыру, математика пәніне деген қызығушылықтарын ояту
• Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін, белсенділіктерін, сөздік қорын, сөйлей білу, өз тұжырымын дәлелдей білу іскерлігін дамыту
• Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Құрметті ұстаздар, оқушылар, көрермендер! Бүгінгі Ойлы болсаң, озып көр!
тақырыбындағы ойынымызда 5 - 6 сыныбының оқушылары білімдерін сынамақшы. Ортадағы топтармен таныстыра кетейік:
Ойынымызға төрешілік жасайтын әділқазылармен таныстыра кетейік.
Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын,- дей отырып ойынымыздың бірінші кезеңі:
Қызықты басқатырғылар (шарты: секіргішпен жүгіру арқылы үрілген шарларды жару арқылы сұрақтарға жауап беру ):
1. Екі санның көбейтіндісі де, үлкенінің кішісіне бөліндісі де 24 - ке тең. Осы екі санды тап. (24, 1)
2. Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де 6 ға тең. Ол қай сандар? (1, 2, 3)
3. Екі санның қосындысы 8 ге тең, айырмасы 2 ге тең, көбейтіндісі 15 ке тең. Ол қандай сандар? (5 пен 3)
4. Ең үлкен уақыт өлшемі? (ғасыр)
5. Жаттықтырылған ит алдыңғы аяқтарын көтеріп тұрғанда салмағы 3 кг. Төрт аяқтап тұрғанда салмағы қанша? (үш)
6. Төрт қойдың неше аяғы бар? (он алты)
7. Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы қанша болады? (6 кг)
8. Бір кішкене қыз атасынан, сіз нешедесіз деп сұрады. Сонда атасы: менің жасымды алты есе кемітіп, 6 - ны алса, 6 - ға тең болады депті. Сонда атасы неше жаста болған? (72)
9. Бұрыш өлшейтін құрал? (Транспортир)
10. Алты мысық пен үш тауықтың аяғы нешеу? (отыз)
11. Ғасырдың жартысы неше жыл? ( 50жыл)
12. Сағат тілі күніне неше рет тік бұрыш жасайды? (төрт)
Екінші кезең: Тапқыр болсаң шешіп көр (қапшықпен жарысу)
Әр топқа логикалық тапсырма беріледі. Тапсырма құны 5 ұпай
5 сыныпқа:
1. 3; 6; 12; 10; 9 – арифметикалық ортасын тап (8)
2. 255, 5: 0, 25 (1022)
3. 6, 4; 0, 7; 7, 2; 0, 89; 4, 8 - өзгеріс ауқымын тап (6, 5)
4. (4, 23 - 2, 34): 21 (0, 09)
5. 148, 786 ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер (148, 8)
6. (4, 04+0, 55): 46 (4, 59)
6 сыныпқа:
1. (- 68) + 16 (- 52)
2. 1 2 + 3 8 – 2 4 (3 8)
3. Салыстыр: - 6, 2 * - 4, 6 (
Жиренше шешен жайлы аңыз
Араб грамматикасы
Еркін күресте болатын жарақаттар
Гимнастикалық таяқпен жасалатын жаттығулар
ҚАЗАҚ КҮРЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ
Жиренше шешен
Допты билел техникасы
Өсімдік клеткасының дидиалогиясы
Жақ категориясы немесе жіктік жалғауы
Дене тәрбиесі жүйесінде гимнастиканың алатын орны және маңызы
Ерлер мен пірлер: «Төрт батырға» тағы бір үңілгенде
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Ертеде бір кедей болыпты, оның төрт баласы болыпты
Тәуелсіздікті ата - бабаларымыз қанша аңсады десеңші
Жылдың төрт мезгілі болады
Қой тұрғанда, мені қайтесің
Жылына қанша дән жейсің
Түлкі, қасқыр, жолбарыс, түйе төртеуі жолдас болыпты
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
Сапақ (Сопақ) би Әлімнің Төртқара руының Оразгелді тармағына жатады