Мынандай тапсырманы орындасаң үйшікке кіресің

Білім беру саласы: Таным
Бөлім: Математика
Тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық.
Мақсаты: Балалардың математика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру, берілген тапсырманы ынтамен дұрыс орындауға үйрету. Тура және кері санауды одан әрі дамыту, ой - өрісін кеңейту. Үшбұрышты әртүрлі пішіндердің ішінен табуға дағдыландыру. Тәрбиешіні мұқият тыңдап, сұрақтарға толық жауап беруге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жалпақ үйшіктің суреті, бірден беске дейінгі сандар белгісі, геометриялық пішіндер, үлестірмелі материалдар(ұсақ сандар, геометриялық пішіндер).
Әдіс - тәсілдері: Жаңа технология Дьенеш блогы
Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Қыстың неше айы бар? Қалай аталады? Қазір қай айы? Ол нешінші ай? Бір аптада неше күн бар? Қалай аталады?
- Балалар, бүгін біз ертегі әлеміне барамыз. Алаңқайда бір үйшік тұр, үйшікке қарай 1 саны келеді, есікті қағады. Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар? . Ешкім жауап бермейді. Есікте үйшікке кіру үшін, тапсырманы орындау керек деген хабарлама жазылған.

1 - ші тапсырма: 5 - ке дейін тура және кері санау.
1 саны тапсырманы орындайды.
Ойын: Қай санды жасырдым?
1 - ден 5 - ке дейінгі санның біреуін жасыру.
- Алаңқайдағы үйшікке 2 саны келеді, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(1 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 1 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң ғана, үйшікке кіресің. Алдымен геометриялық пішіндерді ата.(2 саны тапсырманы орындайды).
Ойын: Не өзгерді?
Пішіндердің орындарын ауыстырып қою.
- Алаңқайдағы үйшікке 3 саны келеді, есікті қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(2 саны жауап береді).
- Үйшікте мен, 2 саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орындасаң, үйшікке кіресің.
Логикалық есеп: Нешеу? .
1) 5 қонжық орманға,
Бара жатты қорбаңдап.
Бірі олардың шаршады,
Әрі қарай бармады.
Қанша қонжық кетті алда? (4).
2) Менде болды 3 алма,
Бердім досыма 1 алма.
Қалды сонда неше алма?(2)
3) Тарелкада 4 алмұрт,
Батыр алды біреуін.
Қалды сонда неше алмұрт(3)

- Алаңқайдағы үйшікке 4 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар?(3 саны жауап береді).
- Үйшікте мен үш саны бармын.
- Мені кіргізші?!
- Мынадай тапсырманы орыңдасаң үйшікке кіресің.(Сергіту).
Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық

- Алаңқайдағы үйшікке 5 саны келіп, есік қағады.
- Тоқ - тоқ, үйшікте кім бар? (4саны жауап береді).
- Мені кіргізші?!
- Мынандай тапсырманы орындасаң үйшікке кіресің.
- Балалар, үстелдің үстіндегі заттарымен жұмыс жасаймыз
Ақ қағаздың оң жағына үй, сол жағына шыршаны құрастырып, күнді және ақ бұлтты орналастырыңдар.(Балалар тапсырманы орындайды).



Ұқсас жұмыстар

Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Пайғамбарымыздың өзге дін өкіл патшаларын дінге шақыру хаттары
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың бейнелеу өнерін дамытудың әдістері мен тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың дидактикалық ойын арқылы танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған эксперименттік жұмыстар
Мектеп жасына дейінгі топта дидактикалық ойындар арқылы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Аңдарды күйекке дайындау
Бастауыш мектептің оқыту процесі
Арнайы таратпа материалға сүйеніп графикалық тапсырманы орындау
Оқушылардың тапсырманы орындау кезеңі
Тапсырманы талдау Нарқын сөзін басқа сөзбен алмастырып көр
Тапсырманы бірінші орындаған топ жеңімпаз
Тапсырманың берілісін оқыту
Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру
Тапсырманы бәрің жақсы орындадыңдар балалар
Тапсырманы ұжым болып талдағаннан кейін оқушыларға жеке жұмыс беру
Тапсырманы мен жазайын
Үйге берілген тапсырманы сұрау