Жауапкершілік ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу
Сабақтың тақырыбы: Уәде.
Сабақтың жалпы мақсаты. Жауапкершілік ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
Міндеттері:
- жауапкершілік туралы түсініктерін кеңейту;
- балалардың жауапкершілігін дамытуға ықпал ету;
- өз сөзіне, ісіне жауапкершілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктер Жауапкершілік ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
Міндеттері:
- жауапкершілік туралы түсініктерін кеңейту;
- балалардың жауапкершілігін дамытуға ықпал ету;
- өз сөзіне, ісіне жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Атқарамыз әр істі,
Жақсыға біз лайық
Жауаптылық сезініп,
Уәдеде тұрайық!
Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабаққа байланысты эссені тапсыру.
Жаңа материалмен жұмыс. Мұғалімнің түсіндірмесі: Әңгіме Өкініш Атасының тапсырмасын орындап тастамақшы болып Қайырбек қораға қарай беттеді. Дарбазаның сыртынан біреудің ысқырғаны естілді.
- Қайырбек, жүр кеттік. Бірлік ауылының балалары келіпті. Осы жолы оларды нөлмен қатырмасақ па?
- Әттеген - ай - а!- деп Қайырбек басын шайқады. – Атам фермадағы бір танысынан есектің қамытын алған екен. Соны апарып тастарсың ? деп еді.
- Өй, бар болғаны сол ма? Жақып көңілдене күліп қойды.
- Кешке дейін әлі талай уақыт бар. Үлгересің... Көп қиқаңды қойып, бізбен жүр. Олардан өткен жолғы қарымтаны қайтармасақ болмайды. Кездесе кетсе, мазақ қылады.
Қайырбек желкесін қасып сәл тұрды да:
- Мейлі ендеше, - деп, балалармен бірге футбол ойнайтын алаңға тартты. Жолшыбай атасы кездесті.
- Қайырбек шырағым, қамытты апарып бердің бе?
Қайырбек не дерін білмей абдырап:
- Иә, ата, апарып тастадым, - деді.
- Әп, бәрекелді. Өркенің өссін, қарағым!- Атасы риза кейіппен Қайырбекке көзін сығырайта қарап, күміс сақалын уыстай сипап қойды.
Дәйексөз
Мұғалім тақтаға Уәде берсең - орында деп жазып қояды және осы мақалды бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді.
- Әңгімеде айтылғандай, адам өзіне тапсырылған істі жауапкершілікпен орындамаса, өзін ғана емес, өзгені де ұятқа қалдырады екен.
- Сендер Уәде берсең - орында деген мақалды қалай түсінесіңдер?
- Сендердің уәде беріп, орындай алмай қалған кездерің болды ма? Болса естеріңе түсіріп айтып беріңдер.
Балалардың жауаптары тыңдалып, өздері қорытындылауға мүмкіндік беріледі:
- Берген уәдені уақытында орындау үлкен жауапкершілікті білдіреді. Ата - бабамыз балаларының жауапкершілікті болып өсуін армандаған, сол үшін де Уәдені – берсең орында мақалы ұрпақтан ұрпаққа бүгінгі күнге дейін жетіп отыр.
Мұғалімі: Балғабек Жанар
Уәде. жүктеу
Табиғатқа аялы қарым - қатынастарын дамыту
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың негіздері мен ерекшеліктері
Мектеп оқушыларына өзін-өзі тану пәнін оқытудың ерекшеліктері
Өзін-өзі тану пәні туралы ақпарат
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі психологтың атқаратын рөлі
Оқушылардың білімге құндылық бағдарын қалыптастырудың теориялық негіздері
Дене жаттығуларының адам ағзасына әсері
Болашақ педагог - психологтардың педагогикалық мәдениетінің даму деңгейін анықтау
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП БАЛАЛАРЫНЫҢ РУХАНИ ДАМУЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Этнопедагогиканың оку пәні ретіндегі негізгі міңдеттері
Адамгершілік тәрбиесіндегі өзекті мәселелер.
Шешендік сөздердегі адамгершілік тағылымы
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Ұлттық қауіпсіздік ұғымының мазмұны.
Адамгершілік тәрбиесінің негіздері
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды