Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайда сызықша қойылатынын үйрету

Сабақтың мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша (слайд түрінде)
Білімділік: Оқушылардың тұрлаулы мүшелер жайлы алған білімдерін толықтыру. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай жағдайда сызықша қойылатынын үйрету. Сөйлемдегі сөздерді сатылай кешенді технологиясы арқылы талдай білуге машықтандыру;
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізе білуге дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға, еңбексүйгіштікке баулу.
Өз елін, жерін қорғайтын, тәуелсіздікті бағалайтын өршіл рухты азамат тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме қағаздар
Миға шабуыл: Тақтамен жұмыс 2, 3, 4, 5, 6, 7 слайд

1. Сөйлем дегеніміз не?
3. Сөйлем айтылу мақсаты мен сазына қарай қалай бөлінеді?
4. Сөйлем құрамы мен құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
5. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
6. Сөйлем мүшесінің белгілерін ата.
7. Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді?
8. Атқаратын қызметі жағынан неше топқа жіктеледі?
9. Бастауыш, баяндауыш дегеніміз не?

Сөйлем мүшесі
Тұрлаулы мүшелер-------------- Тұрлаусыз мүшелер
↓-----------------------------------------------↓
Бастауыш, Баяндауыш---------- Анықтауыш, Толықтауыш, Пысықтауыш
Мәтінмен жұмыс: 8слайд
Сөйлемге сатылай кешенді талдау жасаңыз.
Тәуелсіздігіміздің рухани тірегі – байырғы халқымыз. 9, 10, 11 слайд
Фонетикалық талдау:
Тәуелсіздік
Бостандық
Азат.
12 слайд
Ойлан, ізден, тап!
1. Зат есім – зат есім
2. Жіктеу есімдігі – зат есім
3. Есімше – зат есім
4. Зат есім – тұйық етістік
5. Сан есім – сан есім
13, 14 слайд
Үйге тапсырма:
Шығарма: "Тәуелсіздік - ел тілегі" 40 - жаттығу
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Тұрлаулы мүшелерді оқыту.
Пунктуация туралы жалпы түсінік
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Тұрлаулы мүшелерді жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқыту жолдары
Қазақ тілі сабағында дидактикалық ойындарды пайдалану жайлы
Қазақ және араб тіліндегі бастауыштың ұқсастықтары мен ерекшеліктері
Қазақ орфографиясының ғылыми-теориялық негіздері
Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері