Өлі және тірі табиғаттың қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар

Тақырыбы: Табиғат – асыл қазынам
Мақсаты: Оқушыларды табиғатты аялауға, қорғауға баулу және қоршаған ортаны ластанудан сақтауға тәрбиелеу, Отанын қорғауға, табиғаттың таңғажайыптарын таныстыру
Көрнекілігі: слайд, мақал - мәтелдер, жұмбақтар мен өлең шумақтары, оқушылар қолдан табиғи материалдармен жасаған көрмесі
Барысы:
Мұғалім: Бүгінгі таңда әлемді дүр сілкіндіріп отырған ғаламдық экология мәселесіне орай ұйымдастырылып отырған экология апталығының бүгінгі күні біздің
2 - сыныпта өтпекші. Табиғаттың таңғажайып сырлары туралы сөз етеміз. Аспан әлеміне, жер астына және су астындағы таңғажайыптармен танысамыз

Жерасты әлеміне саяхат
1 - слайд Жер шары қалай пайда болды? Жер қабығы
2 - слайд Топырақтағы тіршілік
3 - слайд Топырақ деген не?
4 - Слайд Микроскоппен қарағанда

Аспан әлеміне саяхат
5 - Слайд Аспан әлемінің қонақтары
6 - Слайд Телескоптағы аспан әлемі
7 - Слайд Атмосфераның пайдасы
8 - Слайд Найзағай деген не?
9 - Слайд Түрлі – түсті кемпірқосақ
10 - слайд Жұлдыз деген не?
11 - Слайд Темірқазық жұлдызы
12 - Слайд Ай мен күн
13 - Слайд Метеориттер
14 - Слайд Орбиталар

Су асты әлеміне саяхат
15 - слайд Тауды жұтқан шұңқыр
16 - слайд Балықтар қалай ұйықтайды?
17 - Слайд Таңғажайып балықтар

Міне, балалар жер бетіндегі түрлі табиғат иелерінен басқа да тіршілік барын білдік. Бұл әлемді зерттеу тоқтаған емес, әлі де зерттеледі. Табиғаттың тылсым құпияларын ғалымдар аша береді. Ал біз оны қорғай білуіміз керек.

Оқушылар: 1. Өлең шумақтарына кезек береді.
2. Мақал – мәтелдер сайысы
3. Суға байланысты тыйым сөздер
Орман - тоғай, жасыл – желекке байланысты тыйым сөздер
Жан – жануарларға байланысты тыйым сөздер
4. Жұмбақтар

Шығармашылық тапсырма
- Айналадағы қоршаған табиғат қандай болады?
Өлі тірі
Балалар өлі, тірі табиғат атап айтады.
Осы табиғат заттарын адам бойындағы қасиеттермен салыстырып көрейік
• Мысалы: Күннен - мейірімділік қасиетін көруге болады. Күн жылулық береді. Мейірімді адамның жүзінен жылулық көрінеді.
• Тас - қаталдық қасиетін білдіреді.
• Гүлдер - әсемдік, әдемілік қасиеттерін білдіреді. Бұл қасиеттерді қыздардың бойынан көруге болады.
Өлі және тірі табиғаттың қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?
• Бүкіл тіршілікке су, ауа, күн, жер керек.

Қортынды.
- Балалар табиғатты қорғау керек пе? Неден қорғау керек?
Бір - біріміздің қолымыздан ұстайықшы. Бірге болған қандай тамаша!
Табиғат та бірлікті, татулықты қалайды. Сондықтан табиғатқа, жерімізге қандай тілектерің бар?

Жүректен - жүрекке.
Шеңберге байланған түрлі - түсті ленталарды табиғатпен байланыстыра отырып, балалар өз тілектерін айтады.
Мысалы: Көк - аспанымыз ашық болсын, сары - көңіліміз шат болсын, жасыл - орманымыз жайқалып өсе берсін, ақ - жүрегіміз таза болсын, тоқсары - отбасымыз аман болсын
Табиғат ол анамыз.
Табиғатқа баламыз.
Құшағында ойнаймыз.
Шаттық әнге саламыз.



Ұқсас жұмыстар

Экскурсия өткізу әдістері
Күз мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Экологияны оқытудың теориялық негіздері
Мектепке дейінгі балаларға топсаяхаттың танымдық және тәрбиелік мәні
Эстетикалық тәрбие туралы жалпы түснік
Өлі табиғатты бақылау
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық мәдениетті қалыптастыру әдістертері
Балалардың табиғатпен таныстыру туралы түсінік қалыптастыру және олардың маңызы
Бастауыш сыныптарда жаратылыстануды оқытудың тиімді әдістері
Екінші сыныпта дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС