Бүгінгі баланың бал тілі, ертеңгі ұрпақтың ұлт тілі

Тіл - елдігіміздің белгісі
Тіл – ұлттың жаны, мінез - құлқы, айнасы. Тіл – жеке адамның туындысы емес, қоғамның жемісі, қоғамның нәтижесі Тіл – қоғамдағы адамдардың қарым – қатынас құралы, сондықтан да тіл – қоғамдық құбылыс, қоғамдық қызметімен өмір сүретін құбылыс.

Қазақ тілі – халқымыздың өткені, қазіргі және болашақ ұрпағын тарихи бір тұтастық, мызғымас бірлік, ажырамас туыстық жағдайда мәңгілік біріктіретін ең сенімді құрал. Ана тіліміз арқылы біз өз ұлтымызды, Отанымызды танып білеміз, халық рухының сарқылмас бастауы да сонда жатыр. Осындай маңызы бар алтын мұрамыз Қазақ тілінің қажеттігін Елбасы Н. Ә. Назарбаев былай түйіндеген. Қазақстанның болашағы қазақ тілінде жатыр . Әрине, бұл шындық. Тіл – елдігіміздің белгісі, ұлтымыздың рухы, мұрасы, мәдениеті. Өткенді өлшеп, келешекке көз жүгіртсек, бүгінгі ұрпақ қазақ тілінде қандай дәрежеде сөйлейді деген сауал туындайды. Бүгінгі баланың бал тілі, ертеңгі ұрпақтың ұлт тілі. Сондықтан бастауыш сыныпта оқушының тілін дамыту қоғамдық маңызы бар мәселе болып табылады. Өз тілінде еркін, таза сөйлеуге үйрету қажырлы еңбек. Тілі бай адам ешқашан мәдениетсіз болмайды. Себебі тіл адамның жалпы мәдениетімен тығыз байланысты. Орынды, сыпайы сөйлей білу осының туындысы.

Көп тілді білу – бұл ақпаратты техника ғасырының талабы. Ел экономикасының дамуын бір жақты қарастырмай, өз ұлтымыздың рухани дамуымен қоса алып жүру табиғи болуы керек. Елжанды азаматтар Отанын сүйетінін өз тілінде сөйлеумен дәлелдеуі керек. Осындай жетістіктердің баспалдағы бастауышта.
Тіл дамыту жұмыстарының әдіс - тәсілдерін жинақтап, осынша жылдар ішінде байқағандарым:
Бастауыш сыныпта жиі кездесетін қиындықтар
- 1 сыныпқа келген көп балалар қазақ тілінде еркін сөйлей алмайды, кейде тіпті қазақша білмейтін жағдайлар да кездеседі;
- Көп жағдайда балалар ата - аналарымен ауызекі тілде орыс тілінде сөйлеседі;
- Тіл дамытуға байланысты қосымша дидактикалық материалдар аз;
- Мектепте жиі кездесетін қиындықтарды (тілге қатысты) шешу, жою жолдарын зерттеп, тәжірибе тарату көбейсе;
- Мектепте, мектептен тыс мекемелерде тіл дамытуға қатысты қосымша үйірме, клубтар да аздау.
Әрине, тізе берсе қиындық көп. Менің мақсатым өз тәжірибем арқылы жинақтаған кейбір әдіс - тәсілдердің осы қиындықтарды шешудегі тиімділігін көрсету.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ отбасындағы қыз баланың ұлттық ерекшеліктері
Ертегі бала жанын қоректендіретін - рухани қор
Бала тәрбиесіндегі салт - дәстүрлердің маңызы
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ЖӘНЕ ТҰЛҒАДА ӘСЕМДІК СЕЗІМІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Ұрпақ тәрбиесі - қоғамның болашақ мұрагерлерін тәрбиелеу ісі
Ұлттық салт- дәстүрлерін көмекші мектепте оқу- тәрбие үрдісінде пайдалану
Қазақ халқының ырымдары мен тыйымдары
Қазақ отбасындағы қыз тәрбиесі
Бала тәрбиесіндегі салт - дәстүрлер
Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру моделі
ҚҰТЫЛЫҒҰЛЫ КҮЛТЕГІН
Балқаштың экологиялық ахуалы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары