ЕМТИХАН ТАПСЫРУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
Қазақстан Республикасының педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы курстарының тыңдаушыларына арналған біліктілік емтиханының сұрақтары
Үшінші (негізгі) деңгей
Өтетін уақыты: 90 минут.
ЕМТИХАН ТАПСЫРУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
1. Аудиториядағы бақылаушы рұқсат еткенше дейін сұрақтарды ашпаңыз.
2. Тізімге 50 сұрақ енгізілген. Сіз барлық сұраққа жауап беруге тиіссіз.
3. Сұрақтардың жауаптарын Сізге берілген Жауаптар парағында көрсетілген нұсқа бойынша белгілеңіз.
4. Дұрыс жауаптарды белгілеу үшін қаламды пайдаланыңыз.
5. Жазу қажет болса, Сіз сұрақтар жазылған парақты пайдалана аласыз, бірақ жауаптарды міндетті түрде Жауаптар парағында белгілеу қажет.
6. Бүкіл жұмысты 90 минуттың ішінде аяқтау қажет.
7. Емтихан аяқталған соң аудиториядағы бақылаушыға сұрақтар мен жауаптар парақтарын тапсыруыңыз керек.
Вариант
I
Нұсқа
Вопросы квалификационного экзамена слушателя курсов
Программы повышения квалификации педагогических работников
Республики Казахстан
Третий (базовый) уровень
Время проведения: 90 минут.
ИНСТРУКЦИЯ ДЛЯ ЭКЗАМЕНУЕМЫХ
1. Не раскрывайте вопросник без разрешения наблюдателя в аудитории.
2. Вопросник содержит 50 вопросов. Вам необходимо ответить на все
вопросы.
3. Отмечайте ответы на вопросы в выданном Вам листе ответов по указанному
образцу.
4. Для отметки правильных ответов используйте только ручку.
5. Вы можете использовать листы вопросника для заметок, но ответы на
вопросы необходимо зафиксировать в листе ответов.
6. По истечении 90 минут Вам необходимо завершить всю работу.
7. По окончании экзамена Вам необходимо сдать наблюдателю в аудитории
лист ответов и вопросник.
Үшінші деңгейдің емтихан сұрақтары
І нұсқа
1. Қайсысы мұғалім тұлғасының білім беру сызбаларына жатпайды?
a) Мұғалім сенімі (ұстанымы)
b) Мұғалім шеберлігі
c) Мұғалім көзқарасы
d) Мұғалім шешімі
e) Мұғалім іс - әрекеті
2. Мұғалімнің ұстанымы оның көзқарастарын, белгілі бір шешімдердің
қабылдануы мен сыныптағы іс - әрекеттерін нығайтады (Пажарес, 1992).
Сондықтан кез келген мұғалімнің оқыту құралдары мыналардан тұруға тиіс:
a) Білім, білік және дағдылар жиынтығынан
b) Сенім, білім және болжамдар жиынтығынан
c) Мұғалімнің жаңа идеяларды қабылдауынан
d) Өз оқытуын түсінуінен
e) Өмірдегі өз орнын түсінуінен
3. Қай білім беру теориясы оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дереккөздерінен, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен астастырыла жүзеге асады деген тұжырымға негізделеді?
a) Құзіреттілікке бағдарланған оқыту
b) Тұлғалық бағдарлы оқыту теориясы
c) Сындарлы оқыту теориясы
d) Гуманистік оқыту теориясы
e) Дамыта оқыту теориясы
4. Сындарлы оқытуда мұғалімдер оқушылардың қандай мүмкіндіктерін
жүзеге асырмайды?
a) Оқытылатын тақырып бойынша білімдерін көрсету
b) Белгілі бір ережелерге күмəн келтіру
c) Көзқарастарын түзету
d) Жаңа түсінік қалыптастыру
e) Дұрыс жауабы жоқ
5. Мұғалім тұлғасының білім беру сызбаларының қайсысы оқыту стилін таңдауға көбірек ықпал етеді?
a) Білімдер
b) Болжамдар
c) Сенімдер
d) Əкімшіліктің ықпалы
e) Барлығы бірдей
6. Мұғалімнің жұмысының тиімділігін қандай фактор анықтайды?
a) Мұғалімнің жетістіктері (біліктілігі т. б.)
b) Оқыту үдерісі (оқыту əдістері т. б.)
c) Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым - қатынас
d) Оқыту нəтижесі (оқушының білім алуына ықпал ету т. б.)
e) Аталған барлық факторлардың жиынтығы
7. Төмендегі стратегиялардың сыныптағы тиімді оқыту мен оқуға ықпал ететінін көрсетіңіз:
a) Мұғалімдер тəжірибелі əріптестерінің сабағына енеді
b) Мұғалімдер үнемі курстарда оқып - үйренеді
c) Мұғалімдер оқытудың түрлі əдістерін пайдалана отырып, эксперимент жасайды
d) Оқытудың жаңа əдістерін ендіруге əкімшілік қызығушылық танытады
e) Мұғалімдер басқа мектептердің тəжірибелерін пайдаланады
8. Метатану термині оқыту үдерісіне қатысты алғанда, нені білдіреді?
a) Жоғары сана
b) Талантты және дарынды балаларды оқыту
c) Қалай оқу керектігін үйрету
d) Оқытудағы басқару мен көшбасшылық
e) Ақпараттық кеңістік
9. Қай жағдайда балалардың жеке тəжірибесінің мəдениеті мен құндылығы оқу үдерісінің тиімділігін елеулі түрде айқындайтын маңызды мəнмəтін деп
қабылданады?
a) Жағдаяттық (ситуациялық) тануда
b) Ормандар өсіруде
c) Қалай оқу керектігін үйретуде
d) Диалогтік оқытуда
e) Өздігінен реттелетін оқытуда
10. Қайсысы өздігінен реттелетін оқудың элементі болып табылады?
a) Оқыту стратегияларын мұғалімнің ұсынуы
b) Тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы
c) Бастама - жауап - кейінгі əрекет формасы
d) Проблемалар мен оқыту мақсаттарын мұғалімнің анықтауы
e) Оқушылардың əрекеттерін бағалау
Delphi ортасында тест бағдарламасын құру
Тест - үлгерімді бақылау формасы
Тест тапсырмаларын жасау және таңдау
Практикалық жобалар
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Қаржы мамандығы бойынша практика есебі
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Ұлттық бірыңғай тестілеуді ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулық
Алдыңғы, ағымдағы, кейінге қалдыру және қорытынды бақылау
Бағалау әрекетіндегі мұғалімдердің құзіреттілігін арттыру
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы
Пәнді оқуға арналған методикалық нұсқаулар
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Халықтар бірлігі мерекесіне арналған сазды бағдарлама
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар