Бүгінгі ойынымыздың бөлімдерімен таныстырып өтейін

Ж ү з д е н ж ү й р і к.
Мақсаты: Оқушылардың өз ұлтына, өз еліне, өз тарихына деген сүйіспеншіліктерін ояту, ана тіліміздің қадір - қасиетін дамыту, оқушыларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты, жүйелі айтуға, топ алдында еркін сөйлеуге баулу, Оқушылардың шапшаңдыққа, дәлдікке баулу денсаулықтарының шымыр да мықты болуына ықпал ету, салауатты өмір салтына, әдемілікке тәрбиелеу.
Түрі: Көңілді старт
Көрнекілігі: Шарлар: Доп, қапшық, скакалка, әр түрлі фигуралар, корзина т. б

Жүргізуші: Қазақстанның болашағы – білімді ұрпағында демекші, сендер сол болашаққа бүгінгі білімдеріңмен, бастау алып отырсыңдар. Бүгінгі сайысымыз сіздердің білімдеріңізді, ұшқыр ойларыңызды өрнектеп ортаға салу. Олай болса, Жүзден жүйрік атты сайыс - ойынымызға қош келдіңіздер!.

Бүгінгі кешімізге қатысушы топтармен таныс болыңыздар. Қарлығаш 5Г тобы - ойыншылары
Барыс 5 Б тобы - ойыншылары:
Бәйтерек 5 А тобы - ойыншылары:.
Жасулан 5 Ә тобы - ойыншылары:.

Бүгінгі ойынымыздың бөлімдерімен таныстырып өтейін:
1. Таныстыру (Әр топ өзің таныстырады)
2. Кім білгір? (Салт дәстүрге байланысты сұрақтар)
3 Кім жылдам? (Мақал - мәтел жалғастыру)
4 Ойланып көр? (Наурыз нақыштары)
5 Қателеспе? (Қамбақ шар)

Енді біздің ойынымызды бақылап, сараптап отыратын әділқазы алқасымен таныстыруға рұқсат етіңіздер.
1.
2.
3.
Жүргізуші:
Мінекей залда тыныштық,
Естілмейді дыбыс түк.
Мұны біз де қоштаймыз
Жүзден жүйрік атты
Кешімізді бастаймыз.

1-бөлім Таныстыру (Әр топ ұраның айтып, төс белгісімен таныстырады)

Ойнайық, ойнайық та ойлайық!
Қатардан артта қалып қоймайық,
Белсенді болайық ортада,
Уақытты тектен - тек жоймайық!

Жүргізуші: Кезекті ойынға береміз. 1 - бөлім Кім білгір? деп аталады. Бұл бөлімде әр топ мәре сызығына дейін доппен ойнап барып, кері қайтарында скакалкамен секіріп келеді. Сұраққа жауап береді (салт - дәстүрге байланысты).
Сүйінші
Қуанышты хабар жеткізуші адам сүйінші - сүйінші деп келеді. Мұндайда қуанышты үй иесі қалағаныңды ал дейді. Немесе оған риза болатындай сыйлық ұсынады. Бұл қуанудың, ризалықтың белгісі. Сүйінші сұраудың да, оның сүйіншісін алудың да ешқандай сөкеттігі жоқ.

Сәлемдеме.
Сәлемдеме (дәстүр) – адамдардың бір - біріне деген сыйластығының, құрмет тұтуының айқын белгісі. Олар көптен көрмей сағынысқан адамдардың бір - біріне жіберген қымбат бұйымы, асыл заты немесе жеңсік тамағы, қысқы сыбағасы. Оның қымбат бағалы болуы шарт емес. Сәлемдеме әкелген адам жіберген адамға ақ батасын, шын ризалығын білдіріп, қатты қуанады.

Көрімдік
Жаңа туған балаға, жас келінге, ботаға тағы басқа алғаш көрген сәтте көрімдік сұрау халықтың ежелгі және лайықты дәстүрі. Мұның маңызы алып, беруде ғана емес жақын - жуықтың адамгершілігін, ниетін, ашық қолдығын да танытудың белгісі ретінде қаралады. Байғазы мен көрімдік екеуі екі басқа ұғым. Көрімдік адамға, жандыға, байғазы көбінесе жансыз дүниелерге қатысты айтылады.



Ұқсас жұмыстар

Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Әскер – ел қорғаны
Қазақтың ұлттық ойыны
Оқушылардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту
Тоғызқұмалақ ойынының негіздері
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны
Scratch балалардың басқа бағдарламалау тілдері мен платформаларынан бірнеше жолмен ерекшеленеді, Соның ішінде шығармашылыққа назар аудару
Мектеп оқушыларына құқықтық тәрбие берудің мәселелері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз
Өзіндік тарихы бар туған қаламның бүгінгі көрініс көз тартарлық
Бүгінгі күнде Жас өркен баспасөз орталығының тілшілерінің жұмыстары қала, облыс көлеміне танымал
Бүгінгі күннен