Оқушылардан түсінгендерін сұрау

Сабақтың тақырыбы: Қабыш Жәркенов Есім сабақ оқуды қалай үйренді?
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыны Қабыш Жәркеновтың Есім сабақ оқуды қалай үйренді? атты әңгімені түсініп оқуға, әңгімелей білуге үйрету; әңгіменің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау.
Дамытушылық: Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Тәрбиелік: Пәнді, мұғалімді, бір - бірін сыйлауға, тыңдауға тәрбиелеу.
Түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: тақырыптық суреттер.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
б) Психологиялық дайындық:
- Парта саған төсек емес жатуға,
Түзу ұста, тік отыр сен партада.
Бойды түзе, көтер басты жоғары,
Сымбаттылық болсын сенің бойында.
- Жарайсыңдар, балалар!

Үй тапсырмасын сұрау:
- Балалар өткен сабақта біз Үлек тақырыбының өттік. Қане, үй жұмысын кім айтады?
Оқушылардан түсінгендерін сұрау.
Сұрақтар:
- Үлек дегеніміз не?
- Балалар Мүлкібай атамен бірге қайда, не үшін барды?
- Балалар неден, неге қатты қорықты?
- Егер Мүлкібай атай бармаған болса, не болар еді?
- Портрет дегеніміз не?
- Жарайсыңдар, балалар! Үй тапсырмасын барлығың жақсы орындар келіпсіңдер. Олай болса біз жаңа сабағымызды бастайық.
Жаңа сабақ
- Балалар біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз Қабыш Жәркеновтың Есім сабақ оқуды қалай үйренді? атты әңгімесі. Бұл әңгімеден Есім деген баланың сабақты қалай үйренгендігі туралы, атасының сөзі туралы біледі екенбіз.
Қабыш Жәркенов - 1933 жылы 15 қыркүйекте Шығыс Түркістанда туған. Сонда педагогикалық училище бітірген. 1955 жылы атамекеніне қайтып оралады. ҚазМУ - дің филология факультетін бітірген (1963). Көп жылдар бойы ауылда ұстаздық қызмет еткен.
Балаларға арналған Мінезді аға , Айналайын , Көңілді жаз , т. б. басқа да кітаптары, Мұғалімдер атты романы шықты (1999).

Әдіскер: Жахметова Б. К.
Қабыш Жәркенов Есім сабақ оқуды қалай үйренді? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Орфографияны оқытудың лингвистикалық, психологиялық және методикалық негіздері
Орта мектепте лирикалық шығарманы оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған Ұзынсары тақырыбындағы сабақ бойынша рефлексивті есеп
Сыртқы саралап оқыту
Биология пәні бойынша іс-тәжірибе
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Қызыр атаны қарсы алу, бата сұрау
Хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер түрінде берілген тақырып аттарына сараптама жасаңыз
Білім тексеруге арналған Цифрлы диктант - цифрлы диктант түрінде жекелеме оқушылардан сұраққа жауап алу
Су туралы мақал - мәтелдерСудың да сұрауы барАғынмен су зораяр
Шешендік сөздер туралы сұрау
Көбейту кестелерін ауызша сұрау
Отан өлеңін жатқа сұрау
Мазмұнын сұрау
Оқушылардан сауалнама алу
Отын багы және сүзгі (презентациясымен)Сабақ барысы:Үй тапсырмасын сұрауЖаңа сабақты бекітуСабақты қорытындылауҮйге тапсырма