Физика 10 сыныпСабақ тақырыбы
Физика 10 сынып
Сабақ тақырыбы: Электролиттердегі электр тогы
Мақсаты: Ерітінділердегі заряд тасымалдаушыларды анықтау
Оқыту нәтижелері:
1. Электролиттік диссосация ұғымына анықтама береді
2. Күкірт қышқылы молекуласының формуласын сипаттайды.
3. Ерітіндіде иондардың пайда болуын жіктейді
4. Есеп шығаруда формуланы дұрыс қолданады
5. Фарадейдің 2 заңын тұжырымдайды
Түйінді идея: Пікір айтады, құндылықтарды көрсетеді, пікірлердің әртүрлілігін талқылайды, қоғамдық талқыға қатысады, идеялар мен ойларды дамытады.
Дерек көздер: 10 сынып физика оқулығы.. Б. Кронгарт, В. Кем, Н. Қойшыбаев
Мұғалімге арналған нұсқаулық - 23, 26 беттер
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, диалогтік әдіс, ұжымдық оқыту, жинақтау әдісі, Үш қадамдық сұхбат стратегиясы, Ойлан - жұптас - бөліс стратегиясы
Көрнекілік, техника құралдары: Электронды оқулық, интербелсенді тақта, интернеттен алынған материалдар
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып, сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру. Оқушылардың көңіл - күйін, дайындығына назар аударып, сабақты бастау.
Үй тапсырмасы:
Өткізгіштер тобы: Ag, Cu, Al, Fe, Hg
Жартылай өткізгіштер тобы: Ge, Se, Zno, Cu2o, Si
Диэлектриктер тобы: шыны, фарфор, кварц, эбонит, янтарь
Осы атауларды парақшаларда жазып таратып сәйкестігіне қарай топтарға бөліну.
Жартылай өткізгіштердегі электр тогы тақырыбы бойынша сынып 3 топқа бөлініп, әр топқа өз тақырыбы бойынша презентация жасап әкелу тапсырылған. Баяндамашылар кезек - кезек шығып үй тапсырмасы бойынша жұмыстарын қорғайды. Баяндамаға 1 - 1, 5 минут уақыт беріледі. Болған соң басқа топ мүшелері (1 минут) баяндама жасап тұрған топқа сұрақ қойып, білімдерін тексере алады.
Нәтижесін смайлик арқылы бағалау.
Табыс критерийі:
1. Диэлектиктерде еркін заряд болмағандықтан, электр тогын нашар өткізетіндігін біледі. 5 балл
2. Жартылай өткізгіштердің түрін жіктейді. 5 балл
3. Электронды - кемтіктік ауысуды ажыратады. 5 балл
4. p - типті ж е n - типті қоспаны салыстырады. 5 балл
5. Тест уақытын тиімді пайдаланады. 5 балл
25 - 24 балл - 5
23 - 19 балл – 4
13 - 9 балл – 3
Физиканы оқыту әдістемесінің негізгі қызметтері
Физика мен биология байланысы
Инерция күштері
Кіріктірілген сабақ
Жаңартылған білім беру бағдарламасының молекулалық физика бойынша жаңа әдістемесі
Орта мектепте физиканы оқытудың негізгі дидактикалық принциптері
Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
Орта мектепте “Жылу құбылысы” тақырыбын оқыту әдістемесі
Қашықтықтан оқытуда қолданатын формалар мен әдістер
Жарық дифракциясы
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Физика
Хроматографияның физика – химиялық негіздері
Атам мектепте шаруашылық меңгерушісі, әжем физика пәнінің мұғалімі
Å 10−10 м 10−8 см 0, 1 нм
Радиоактивті түтін аймақтан асып, 10 - нан аса мемлекеттің 145 мың шаршы шақырым жерін ластады, кем дегенде 5 миллион халық зардап шекті
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау