МАТЕМАТИКА сөзі

Сабақтың тақырыбы: № 85. Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері
4 - сынып
Пәні: Математика
Сабақтың мақсаты:
• Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін үйрету;
• есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту;
• балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақта, "МАТЕМАТИКА" сөзі жазылған көрнекі материал, слайд, ойынға қажетті кесте.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
• 11 - бет №4. Оқушы математикалық тілде дұрыс оқып, амалдардың орындалу ретін түсіндіреді.
ІІІ. Жаңа сабақ:
• Жаңа сабақты бастамас бұрын дайындық кезеңі жүргізіледі.
Слайдта "Кім жылдам" ойыны

• № 1. Бөліндінің мәні мен қалдығын табуға берілген, ауызша есептелінеді.
4205: 20=210 (қалд. 5) ----------- 8102: 90= 90 (қалд. 2) ---------- 7203: 8=900 (қалд. 3)
24050: 80= 300 (қалд. 50) ---------- 63008: 10=6300 (қалд. 8)

- Балалар, бүгінгі сабағымызда екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерімен есептер шығарамыз. Енді, сабақ барысында мына көрнекі қағаздарға назар аударуымыз керек. Әр қағаздың артында бір әріп бар, 1 есеп дұрыс шықса 2 әріптен ашылады. Қандай сөз жасырылды екен?! Мұны білу үшін бәріміз ат салысайық.

• №2
а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.
ә) 4 оқушы тақтада
(Үйге)
294: 98=3
345: 69=5
276: 46=6
837: 31=27
420: 84=5
936: 78=12
558: 18=31
667: 29=23
16 692: 52=321
31 458: 98=321
12 456: 24=519
59 215: 65=911

• №3 Слайдта ізденіске жетелейтін тапсырма.

Шешуі: s= (v1 + v2) • t
(66км сағ + 95км сағ) • 6сағ = 966 км
Жауабы: екі қаланың арасы 966 км.

• №4.
Шешуі: 255: (10+7) =15
15•10=150
15•7=105
Жауабы: Әр кітапта 150 және 105 бет бар.

IV. Жаңа сабақты пысықтау:
• Слайдта №5. Мысалдар тізбегін 3қатардан 3 оқушы шығып жалғастырады.
1560•17=26520
26520 - 350=26170
26170: 5=5234
5234+3325=8559
8559: 27=317
1358: 14=97
97+926=1023
1023•38=38874
38874 - 10819=28055
28055+1507=29562
115668: 36=3213
3213+38955=42168
42168: 12=3514
3514•18=63252
63252+51486=114738

• №6 Слайдта ереже. Ережені пайдаланып теңдеуді шешу.

240: а=480: 80 -------------- х•81+67=553
а• (288 - 190)=392 ------------- 489+c•5=9614

V. Сабақты бекіту.
• №8 берілген сандардың цифрларының қосындысы нешеге тең болатынын есептеу және шыққан санды 9 - ға және 3 - ке бөлу. (ауызша орындалады)
231=2+3+1=6
7887=7+8+8+7=30
624=6+2+4=12
34 281=3+4+2+8+1=18
378=3+7+8=18

- Міне, балалар, №2, 3, 4, 5, 6 есептерді жазбаша орындадық және көрнекі қағаздардың жасырған сөзі де белгілі болды. "МАТЕМАТИКА" сөзі. Математикадан алған бағаларымызды білейік, үйге тапсырма алайық.
Үйге тапсырма
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Математика құрылыс саласында
Математикадан сыныптан тыс жұмыстардың негізгі түрлері
Сыныптан тыс жұмыстарының түрлері және маңызы туралы
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарының негізгі түрлері
Диплом жұмысын жазуға арналған оқу-әдістемелік нұсқау
Мектеп математика курсындағы ұғымдарды қалыптастыру
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Математика сабығына балалардың қызығушылығын арттырудың жолдары
Бастауыш сынып оқушыларын есептер шығаруға үйрету
Дифференциалдық және интегралдық есептеудің элементтерін оқыту әдістемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Қаламгерлік көсемсөзі
АТАЛАР СӨЗІ – АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Директордың осы сөзі
Сөзі - монолог түрінде
Бейтарап сөзі жалпылама деген мағынаны білдіреді
Тең сөзі