Дыбыстың сөздерде дұрыс айтылуын машықтандыру
Сабақтың тақырыбы: Ш дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасау
Мақсаты
Білімділік:
Түзетушілік: Фонематикалық есту қабілеттерін жетілдіру. Логикалық ойлау, таным процестерін жетілдіру. Соз қорын молайту, байланыстырып сөйлеу тілін жетілдіру.
Тәрбиелік: Сұраққа толық жауап беруге, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, достарын тыңдауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Заттық суреттер (шағала). Таяқшалар, схема.
Сөздік жұмыс: Шағала
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Кәне, балалар жарты шеңбер жасап тұрайық!
- Балалар, осы аптада біз не туралы айтып жатырмыз?
- Қысқа тән құбылыстарды айтыңдаршы!
-- Қыста күн суық болады. Қар жауады.
- Жарайсыңдар, ендеше бір - бірімізге жылы лебіздер білдіріп, жүрекшені берейік.
- Балалар. Сен үлкен ер - азамат болып өсіңдер.
- Жарайсыңдар, орнымызға отырайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Балалар, маған өздерін танитын әріптердің ұяшығын көрсетіп, атап беріңдерші.
ІІІ. Сабақтың тақырыбын баяндау.
- Балалар мынау қай әріп? (Ш әрпі)
- Ш дыбысын бәріміз бірге айтайықшы!
- Ш - ш - ш
- Ш дыбысы қандай дыбыс?
- Иә, дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?
- Ендеше, балалар бүгін Ш дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз.
ІV. Дыбыстың сөздерде дұрыс айтылуын машықтандыру.
- Балалар, тақтаға қараңдаршы!
- Ш әрпі және буындар берілген. Олар стрелкамен көрсетілген. Ендеше ш әрпін буындарға қосып оқиық. Ш А Н А
- ША ҒА ЛА ШАҒАЛА
- Балалар, сендер шағаланың не екенін білесіңдер ме?
- Шағала дегеніміз құс, ол судың маңайында тіршілік етеді.
VI. Фонематикалық есту қабілетін дамыту.
- балалар, кәзір Зейінді бол ойының ойнаймыз.
- Мен, сендерге дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтамын, ал сендер, дауысты дыбысты естігенде қызыл текшені, дауыссыз дыбысты естігенде көк текшені көтересіңдер.
- А, Н, Е, В,, С, О, О, О,
- М, Н, Г, Ш, А, Б, А, У, Ұ, Ұ, Ұ
- М, А, Р, О, М, Н, О, Ұ, К
- Жарайсыңдар, балалар!
V. Оқып жатқан дыбысқа талдау жасау.
- Балалар, ендеше шағала деген сөзге дыбыстық талдау жасайық.
- шағала сөзін бәріміз айтайықшы. Шағала...
- Шағала сөзінде неше дыбыс бар?
- неше дауысты дыбыс бар?
- ережені кім айтады?
- Иә, бір сөзде неше дауысты дыбыс болса, сонша бьуын болады екен.
- Шағала сөзін буынға бөлейік. Ша - ға - ла.
- Бәріміз орындадық па?
- бірінші дыбыстың астын сызып көрсетші!
- Екінші дыбыстың астын сызып көрсетші!
- Үшінші дыбысты көрсетші.
- Соңғы дыбысты аташы!
VI. Бекіту.
Балалар, енді Ұшты, ұшты ойының ойнайық.
Мен ұшатын, ұшпайтын заттарды айтамын.
- Ал, сендер ұшатын нәрселерге ғана қолдарыңды көтересіңдер.
VII. Үйге тапсырма. Ш дыбысы бар он сөз ойлап келеміз.
VIII. Қорытынды. Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінде не үйрендік.
- Иә, Ш дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасадық. Ойын ойнадық.
Логопедиялық гимнастика өткізу технологиясы
Қорытынды сөйлеу тілі
Тіл мүкістігі бар балалар
Артикуляциялық жаттығулар арқылы баланың тілін дамыту
Дислалия және оны түзету жолдары
Фонетиканы оқыту
Естияр топтағы балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Қазіргі мектептегі оқу-тәрбие ісі
Зиятында ауытқуы бар балалар
Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөйлеу тілінің фонетикалық - фонематикалық бұзылыстарының ерекшеліктері
Шешендік сөздердегі адамгершілік тағылымы
Ананың ақылы әрқашанда дұрыс шешім
Дұрыс формуланы көрсетіңіздер
Мамандық таңдау - өміріңнің бір кірпішін дұрыс қалау
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Орфоэпия - сөздің айтылмауы емес, дұрыс айтылуы
Сөздерден сөйлем құрастырып айт
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Дұрыс тәрбие балаға өмір бойы азық
Дұрыс жауап