Сиқырлы сандық
Өтпелі тақырып: Деніміз сау болып өсеміз
Апта тақырыбы: Біз шапшаңбыз және батылмыз
2 - ші кіші топқа ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Технологическая карта 2 мл. группы
Technological card of educational activity for 2 junior group
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: Таным. Познание. Comprehension. ҚМҰҚ. ФЭМП. FEMC.
Тақырыбы: Тема: Theme: Сиқырлы сандық
Мақсаты: Цель: Aim:
Білімділік: Образовательные цели: Educational: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай әр түрлі болатынын түсіндіру. Біреу және Көп ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Развивающие: Developmental: заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Воспитательные: Brining - up: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Жабдықталуы: Оснащение: Resources: қуыршақтар, ұзын, қысқа жолақшалар, сары, қызыл түсті алмалар.
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: үлкен, кіші, қызыл, сары, дөңгелек
Көптілділік: Полиязычие: Multilingualism: бір - один - one, көп - много - a lot of, үлкен – большой - big, кішкентай – маленький – little
Мотивациялық – қозғаушылық
Мотивационно – побудительный Motivational and incentive stage Ғажайып сәт.
Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті.
Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.
- Ең үлкені Әлия
- Ал одан кішісі Ғалия екен.
Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?
Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім?
Ізденушілік –
ұйымдастырушылық
Организационно – поисковый Organizational and exploratory stage
Қуыршақтарымыз жолда келе жатып сиқырлы сандық тауып алыпты. Сандықта не бар екенін білгілерің келе ме?
Сандықты ашып ішінен алмаларды алып шығады. Балалар қуыршақтар бізге өте көп алмалар алып келіпті.
- Алмалардың түстері бірдей ме?
- Түстері қандай?
- Ал көлемдері бірдей ма?
- Қандай алма үлкен?
- Ал қандай алма кіші?
Көптілділік. үлкен – большой - big, кішкентай – маленький - little
- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?
Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.
Көптілділік: бір - один - one, көп - много - a lot of.
Ал алмалардың пішіні қандай?
Сергіту сәті:
Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.
Жеке жұмыс.
Айя үлкен қуыршаққа қандай
орамал сыйлаймыз?
Санжар кіші қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз?
Әр қуыршаққа өзіне сәйкес
орамалдар беріледі.
Сиқырлы сандық. жүктеу
Балаларды логопедиялық тексеру
Нанотехнология жайында
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Ашық кілтті криптография және хабарды аутентификациялау
Сандар сырымен танысу
Дидактикалық ойындар пайдасы
Проективті әдістердің қолданылуы
Жалпы түркі тілдеріндегі сан атаулары
Тұлғаның өмірлік сценариі ретінде қазақ ертегілері
ФИБОНАЧЧИ САНДАРЫН ЕСЕП ШЫҒАРУДА ПАЙДАЛАНУ
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Ақшақар сандықтың кілті қайда
Аяз Ата сиқырлы таяғымен матаны түртіп
Сандық құрылғылардың логикалық функциясы
Сандық параметрлер бойынша экотоксикологиялық жағдайды бағалау
Сапалық және сандық талдау пәнінен
Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері
Ақшаның сандық теориясына пайыздық мөлшерлемелердің әсері
Сандық өрістегі жазулар санын анықтау
Суретке түсірілген нысандардың сандық, сапалық сипаттамаларын фотосуреттер арқылы зерттейтін ғылым