Тік төртбұрыштың периметрін тап
Сабақ тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Математика пәні 2 сынып
Сабақ мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табу, ережесімен таныстыру
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен
таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Дамытушылық: Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту, компьютермен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Дәптерге таза, сауатты жазуды, бірлікке, ынтымақтыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, өзбеттік жұмыс, топтық, жеке, ұжымдық, компьютермен жұмыс.
Көрнекіліктер: Фигуралар, сызбалар, Мультимедия, Электрондық оқулық, Бағалау бетшесі
Қолданылатын құрал:
Интерактивті тақта, кесте
Күтілетін нәтиже:
• Алған білімді тиянақтау
• Ойын жеткізе білу
• Есте сақтауға ықпал ету
• Оқушының білім деңгейін нақты көрсету
• Компьютермен жұмыс істеу
• Өзін - өзі тексеру, бағалау
Сабақ барысы:
1. Алғашқы ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды екі топқа бөлу,
әр топтың топ басшыларын таныстырады.
Әділбеков Бекзат, Арарат Гүлдана
1 – топ: Үшбұрыш.
Үшбұрыштың қабырғалары нешеу?
2 – топ: Төртбұрыш. Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Үшбұрыштың периметрін табу
ІІІ. Ой қозғау
Оқушыларға әр түрлі фигураларды таратып берілді.
Сол фигуралар туралы таныстырады.(қабырғалары нешеу, бұрыштары, төбелерін көрсету)
Көпбұрыштың периметрі – оның қабырғалары ұзындықтарының қосындысы.
1. 8 онд. пен 5 ондықтың айырмасына тең болатын:
2. 7 бірл. пен 3 бірліктің айырмасына тең болатын;
3. 9 бірл. пен 7 бірліктің қосындысына тең болатын;
4. 3 онд. пен 1 бірліктің айырмасына тең болатын;
1 - Тік төртбұрыш дегеніміз не?
- Қарама - қарсы қабырғалары тең фигураны тік төртбұрыш дейміз.
2 - Шаршы дегеніміз не?
- Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз.
І V. Жана сабақ Оқулықпен жұмыс
№ 1 Топпен жұмыс
І топ:
Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Не байқадың? Тік төртбұрыштың периметрін тап. Тіктөртбұрыштың периметрі 2см+2см+3см+3см =10 см
ІІ топ:
Шаршының қабырғаларын өлше. Не байқадың? Шаршының периметрін тап.
Шаршының периметрі 2см+2см+2см+2см =8 см
Шығармашылық есеп
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы болады.
№2 Есеп құрастыр және шығар:
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Б. Бегалиев атындағы орта мектебі
Куспанова Алтынай Анубековна
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі. жүктеу
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Шама өлшеу ұғымы
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Фигураның ауданын оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Алгебраның дамуы туралы тарихи мағлұмат. Нақты сандар және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Бастауыш математика курсындағы шамалар және олардың өлшем бірліктерін оқыту әдістемесі
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).