Тік бұрыш суреті

Математика. Интерактивті тақта арқылы жарыс сабақ. 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бұрыштардың түрлері, көпбұрыштардың элементтері

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш туралы түсінік беріп, таныстыру. Ережелерін меңгерту, есептер шығару.
Дамытушылығы: Оқушыларды көпбұрыштардың элементтерін атай білуге, айыра білуге, салып, белгілеп айтып бере алуға, сурет бойынша есептер құрастыруға жаттықтырып, ойлау қабілеттерін арттыру, шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды шапшаңдыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: Суреттер, сызбалар, интерактивті тақта.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақ жүрісі: I. Ұйымдастыру.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Жаңа сабақ.
I – топ --------------------------- II - топ ------------------------- III – топ
Тік бұрыш суреті, --------- Сүйір бұрыш суреті, ------ Доғал бұрыш суреті,
Тік төртбұрышты --------- үшбұрышты сызғыш, ----- бақалшақ суреті, ашық
картина, есік суреті. ---- Үшбұрышты хат -------------- кітап суреті.

Бұрыштарын, қабырғаларын, төбелерін ата. Бұл – үшбұрышты сызғыш. Оның көмегімен сен тік бұрышты анықтай аласың.
Үшбұрышты сызғыш суретінің көмегімен бұрыштардың қабырғаларын, төбелерін, бұрыштарын атау жұмысы жүргізіледі.
Тік бұрыш суреті.
Бұл – тік бұрыш. Кітаптың. Сен сабаққа дайындалатын жазу үстелінің бұрыштары да тік.
Бұрыш тік бұрыштан кіші болса, сүйір бұрыш деп аталады.
Тік бұрыштың ішіне салынған сүйір бұрыштың суреті.
Бұрыш тік бұрыштан үлкен болса, доғал бұрыш деп аталады.
Доғал бұрыштың үстіне салынған тік бұрыш суреті.
Өз бұрыштарыңды тексеріп ал! Бұрыштар суреті таратылады.
I – топ ----------------------- II – топ ------------------------- III – топ
Сүйір бұрыш, ------------ Доғал бұрыш суреті. ------- Тік бұрыш, доғал
Тік бұрыш суреті ------- сүйір бұрышы.---------------- бұрыш суреті.

2. Кім жылдам? (Эстафеталық жарыс)
I – топ ------ II – топ ------ III – топ
50 + 7 ------ 98 - 90 ------- 46 - 6
42 – 2 ------ 86 – 90 ------- 58 – 50
17 – 7 ----- 55 – 50 -------- 36 – 30
60 + 8 ----- 40 + 2 ---------- 27 – 7

3. Тақтада сайыс түрінде. Ең әдемі, ең дұрыс орындалған оқушының жұмысын жазамыз.
Болғаны: - 30 қой.
Ісек - 10
Тоқты -?
Ш: 30 – 10 =20
Ж: тоқты – 20.
4. Өз беттерімен жұмыс.
Бірінші арықтың ұзындығы 60 м, ал екінші арықтың ұзындығы бірінші арыққа қарағанда 30 метр ұзын. Екінші арықтың ұзындығы неше метр?
I арық - 60 м
II арық? 30 метр ұзын
Ш: 60 + 30= 90
Ж: 2 арық – 90.

5. Сурет бойынша ауызша есеп құрастыр.
I – топ. Асхатта 55 тг бар еді. Ол бағасы 500 тг тұратын бір шоколад сатып алды. Неше теңгесі қалды?
Ш: 55 – 50=5
Ж. 5 тг қалды.
6. Сурет бойынша Сатып ал! ойыны. Қайшы қарындаш, шелек, доп, кітап, өшіргіш, қалың дәптер суреті және 50тг, 10тг, 20тг, 5тг – лік монеталар суреттері.
7. Суреттен тік, сүйір, доғал бұрыштарды сана! Нешеу?
Терезе суреті, үстіңгі жағы доға тәрізді терезе суреті, үлкен етіп үшбұрыштар арқылы, төртбұрыштар арқылы жазылған бұрыш деген сөз суреті.
Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге: № 2 тапсырманы түгел орындау.



Ұқсас жұмыстар

Азимуттар мен дирекциондық бұрыштарды анықтау
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Бейнелеу өнері және сызу сабақтарында оқушылардың қызығушылықтарын арттыру
Жапсырмалау
Балалардағы зақымдану ерекшеліктері
Жамбас сүйегінің сынығы
Печенье.Печенье түрлері
Кинематика туралы ұғым
Қызылорда-Павлодар-Успенка-РФ шекарасы көлік жолының геодезиялық бөлу жұмыстары
Картаграфиялық генерализация
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).