Оны қай пәннен оқып үйрендік
Тақырыбы: Білім - әлеміне саяхат
Мақсаты: Оқушылардың алған білім деңгейін анықтау. Қойылған сұрақтарға толық жауап беруге, сөздік қорын, тіл байлығын, ауызша есептеулерін, нақты шапшаң жауап табуға үйрету, тәрбиелеу.
Көрнекілігі: парақшалар, схемалар, суреттер.
1. Ұйымдастыру: - Оқушылар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болып өтеді. Себебі, бізге қонаққа ата - аналар, мұғалімдер келіп отыр. Олар сіздердің бір жыл бойы не оқып, не үйреніп, не білгендеріңді көруге келіп отыр. Сол себептен қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беруге тырысамыз. 3 топ болып жарысамыз. Дұрыс жауап берген топқа жұлдызша береміз.
Саяхатқа шықпас бұрын көліктің неше түрі бар? 3 (жер, су, әуе)
I аялдамаға жету үшін немен барған дұрыс? Ұшақ, машина, кеме?
- Бұрынғы заманда көлік жоқ кезінде немен жүрген?
I - аялдамамыз Ана тілі пәнінің тапсырмалары.
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Әріп дегеніміз не?
3. Сөз дегеніміз не?
4. Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
5. Дауысты дыбыс нешеу?
6. Дауыссыз дыбыс нешеу?
Ойын: Гүл күлтесін жинау
зат есім -------------- сын есім ----------- сан есім
1. анар -------------- 1. қызыл ------------ 1. бір
2. түйе --------------- 2. қоңыр ----------- 2. он
3. ұшқыш ----------- 3. әдемі ------------ 3. екінші
4. домбыра -------- 4. зәулім ----------- 4. жиырма
5. әнші -------------- 5. жақсы ------------ 5. елу
6. аттар ------------- 6. адал -------------- 6. бірінші
Поэзиялық минут Адам болам десеңіз
Кімнің өлеңі? Осы өлең жолдарында заттың санын білдіріп тұрған сөйлемді тап.
- Сандар туралы қай пәннен оқып үйрендік?
II – аялдамамыз Математика пәнінің тапсырмалары.
I. Фигураларды атау.
II. 30 секундта қанша өрнекті тез есептейді?
(3 топтың жауаптарын санау)
1. Ыдыста 7 алма болды, 2 алманы алды. Ыдыста неше алма қалды?
2. Қызыл шар 5, көк шар 4, барлығы қанша шар?
3. Атасы 50 жаста, немересі 10 жаста. Атасы немересінен неше жас үлкен?
III. Логикалық есептер.
1. 1 жұмыртқа 1 минутта піседі. 4 жұмыртқа неше минутта піседі?
2. Екі шахматшы 2 сағат шахмат ойнады. Әр қайсысы неше сағат ойнады?
3. Шырша түбінде 8 құлақ қоянның көрінді. Шырша түбінде неше қоян отыр?
IV. Топпен жұмыс:
I топ ------------------- II топ ---------------------- III топ
8+2= ------------------- 9 - 4= --------------------- 3+6=
8 * 7 ------------------- 6 * 7 ---------------------- 9 * 5
10 * 6+4 -------------- 8 * 10 - 2 ---------------- 9 * 10 - 1
a+3=7 ----------------- a+4=7 -------------------- 7 - a=4
Поэзия минуты: Сурет сабағы
Сурет сабағы өлеңінде қандай гүлдер туралы айтылған?
- Гүл дегеніміз не? Оны қай пәннен оқып үйрендік?
III – аялдама Дүниетану пәнінің тапсырмасы.
I тапсырма:
1. Табиғатқа не жатады?
2. Күннің қандай пайдасы бар?
3. Дүниеде неше түс бар? ата.
II топпен жұмыс:
Табиғат - өлі табиғат тірі табиғат
Құстар - үй құстары жабайы құстар
Өсімдік - шөп бұта ағаш
IV – алдама. Әдемі жазу.(әдемі жазылған дәптерлердің көрмесі)
V – алдама. Еңбектен жасалған бұйымдар.
VI – аялдама. Сыныптың қызықты сәттері Слайдтан суреттер көрсету.
VII – аялдама. Құттықтау. (Өз ой - пікірлерін айту)
Міне, бүгінгі біздің Білім - әлеміне саяхатымыз аяқталды. Қайтадан мектепке келдік. Енді ұпай сандарымызды санайық. Қай топ жүлдеге ие болады, екен?!
Қазақ тілінен пәнаралық байланыс
Бастауыш сынып оқушыларының білім,білік, дағдыларын қалыптастырудың теориялық негіздерін қарастыру
Қазақ тілін оқытуда пәнаралық байланыстың орны
Әдебиет сабағындағы пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихын оқытудың ерекшеліктері, сабақтар типтері
Бастауыш мектеп математикасында құзіреттілікті қалыптастыру.
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Математиканы оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. Математика оқу материалдары мазмұнына жалпы сипаттама
Биология пәнінен сыныптан тыс тәрбиелік жұмыстарды өткізу әдістемелері
70 орынды мейрамхананың көкөніс цехының есебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
ТОНЫКӨК
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау