Отбасы мүшелерін ата

Тақырыбы: Ынтымақты отбасы
Мақсаты: Балаларды ата - аналары мен бас қосу кешіне қатыстыра отырып, оларға отбасы - Отанның бір бөлшегі екендігін ұғындырып, ынтымақпен шеберлікке, татулықпен ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Дәстүрлі емес бос қосу кеші
Керекті құралдар: мультимедия, үнтаспа, суреттер.

Тәрбиеші: Анаң - күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын!
Әжең - асыл ардағың,
Атаң - дала қорғаның.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын!

- Армысыздар Құрметті ата - аналар, жанкүйерлер!
Қош келдіңіздер, біздің сайысқа.
Адам барма ана сүтін татпаған,
Алуан - алуан ауыр сынды аттаған.
Адалдықты, ар - намысты сақтаған,
Мен әкенің сонысына мақтанам – деп ұрандатып бүгінгі Ынтымақты отбасы атты сайысына Жұлдыз , Қонжық , Ботақан мектепалды даярлық шағын орталық топтарының ата – аналары қатысқалы тұр. 4 топтың сайыскерлерін құрметтеп ортаға шақырайық.

1. Қонжықтар тобы
2. Қыран тобы
3. Жұлдыздар тобы
4. Інжу тобы
Сайыскерлерімізді әділ бағалайтын әділ қазылар алқасымен таныстыру.

Тәрбиеші: Байқау 8 бөлімнен тұрады.
Армысыздар, жалпыңыз,
Сәлем беру салтымыз!
Сайыскерлер сайрайды,
Жеті атасын санайды.

1 бөлім. Өзін - өзі таныстыру
Сайыскерлер өздерін таныстырып шығады.

2 бөлім. Ынтымағы жарасқан менің отбасым
Ата - аналар мультимедиа көмегімен өз отбасын слайд арқылы баяндап береді.

3 бөлім. Тұжырымды ой айтайық
Әділқазылардың алдына келіп бір билеттен алып сұрақтарға жауап береді.

4 бөлім. Мақал - сөздің мәйегі
Бұл бөлімде кім қанша мақал айтады және де экранға мақалдың басы жазылған аяғын аяқтау керек. Әр отбасыға бір - бір мақалдан беріледі.

5 бөлім. Баламызбен бірге ойнай отырып ойланайық
Бұл бөлімде 4 ойын бар.

1 ойын: Арқан тартыс ойыны.
Ойын шарты: Арқан тартылады, жеңген топ келесі топты шақырады.

2 ойын: Алақанынан мінезін таны
Ойын шарты: Отбасы басшысының көзі таңылып, көрші отбасы басшысының мінезін айту.

3 ойын: Балаңызды жүзінен таны
Ойын шарты: Анасының көзі байланады, қаз - қатар отырған балалардың арасынан сипау арқылы өз баласын тауып алу керек.

4 ойын: Көңіл күйді жаттықтыру
Ойын шарты: Қоржыннан асық таңдап алады. Әр асықта тапсырма болады.
Бірінші асықта – жылап тұрған адамның кейпін көрсету
Екінші асықта – қатты күліп тұрған адамның кейпін көрсету
Үшінші асықта – өлең айтып тұрған адамның кейпін көрсету
Төртінші асықта – қатты таңғалып тұрған адамның кейпін көрсету
Бесінші асықта – билеп тұрған адамның бейнесін жасау.

6 бөлім. Бала тілі бал
Бөлімнің шарты: Балалар тәрбиеші берген сұрақтарға жауап береді.
1 сұрақ: Отбасы мүшелерін ата?
2 сұрақ: Қандай тағамды жақсы көресің?
3 сұрақ: Сен кімді жақсы көресің?
4 сұрақ: Отбасы жөнінде тақпақ айтып берші?

7 бөлім. Көңілді күй сыйлайық
Бөлімнің шарты: Әр отбасы өз өнерін көрсетеді.

Тәрбиеші: Бүгінгі күн әр шаңырақтың той басы деп саналар,
Балалардың есімі әулеттерге таралар.
Ырым еткен байқауымыздың соңында
Ақ тілекпен әділқазы сөз алар.
Әділ - қазылар қорытындысы беріледі. Сыйлықтармен марапаттау.
Жүргізуші: Осымен біздің бүгінгі Ынтымақты отбасы атты танымдық сайысымыз аяқталды. Қатысқан ата - аналарға көп рахмет!
Сау болыңыздар!



Ұқсас жұмыстар

ЖАНҰЯ МӘСЕЛЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Отбасы мүшелерінің өзгеруі
Еңбек тәрбиесі ақпарат құралдары арқылы мәліметтер жинақтау
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Әлеуметтік жұмыстың профилактикасы
Отбасы психологиясындағы тұлғааралық қарым-қатынастың теориялық мәселелері
Психология салалары. Отбасы психологиясы
Қыз бала - келешек отбасының анасы
Оқушы тәрбиесі
Отбасы-адам өміріндегі жетістіктің психологиясында тұлғааралық қарым-қатынастың қалыптасуы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту