Түбірлес сөзді тап

Тақырыбы: Түбірлес сөздер
Мақсаты: 1. Оқушыларға түбірлес сөздер жайында түсінік беру.
Міндетті: Сөздік қорларын молайтып, сауатты көркем жазуға мүмкіндікті туғызу
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, бірін - бірі тыңдай
білуге тәрбиелеу
Көрнекілігі: Суреттер, кесте, сызба, ребус
Түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
1. Сыртқы мұқабасы жыртылған кітап пен іші - сырты сызылған кішкентай кітапша мектеп кітапханасында кездесті. Оларды кеше 3 - сынып оқушылары Сәбит пен Нұрлан өткізген болатын. Екеуі бір - біріне мұңдарын шаға бастады. Осы кезде кітапханашының даусы естілді...
Ережені пысықтау
1 Түбір сөз дегеніміз не?
2 Қосымша дегеніміз не?
3 Жұрнақ дегеніміз не?
4 Жалғау дегеніміз не?
5 Туынды сөз дегеніміз не?
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Ребус шешу
Түтін бір тал кесе С көз доп Е шар – түбірлес сөздер
,,, 1,,,, С
,,, Е,,
1. Ереже
Бір түбірден өрбіген сөздер түбірлес сөздер деп аталады. Мысалы: кітап, кітапша, кітапхана, кітапханашы
30 - жаттығу
Су, суат, сушы, сулы, сусын, сулық
31 – жаттығу. Түбірлес сөздерді топтап жазу
ОЙЫН БАЛА ЖҰМЫС БАС

IV. Сергіту сәті “Шығарманың атын тап”
1. Бұл адам емес, бұны әлі адам деуге болмайды, бұл нағыз адамның өзі”
2. “Жақсылыққа жамандық бар ма?”
3. “Ақ киімді денелі ақ сақалды”
4. “Шытынайды тыста аяз”
5. “Ей, жолаушы, болсаң, осы таза бұлақтай бол!”
6. “Ең бірінші бақытым – Халқым менің”
7. “Қарағым, жылыт, тамақ бер”

V. Жаңа сабақты бекіту
33 – жаттығу.
Көркем жазу
Шығармашылық тапсырма
Сурет бойынша әңгіме құра
34 – жаттығу. Берілген жұрнақтар арқылы түбірлес сөздер жасау

Сауалнамалық тапсырма
1. Түбір сөзді тап
а) аға ә) ағайын б) ағалар в) ағайындас
2. Қосымша деген не?
а) түбір, жұрнақ ә) түбір, қосымша б) түбір, жалғау
в) жұрнақ, жалғау
3. Түбірлес сөзді тап?
а) балықшы, әнші ә) күйші, ақын б) сыйлық, сыйлы
в) қала, сабақ
4. Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөз
а) түбірлес сөз ә) туынды сөз б) негізгі сөз в) дара сөз
5. Түбірлес сөздер қалай жасалады?
а) бірнеше түбірден ә) екі түбірден б) бір түбірден в) әртүрлі түбірден

VI. Сабақты қорытындылау, бағалау
Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Түбір сөз
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында сөз құрамын оқытудың ерекшеліктері
Сөзжасам – тіл білімінің жеке саласы
Қазақ тілінің сөзжасамы
Сөзжасамдық ұяның лингвистикалық сипаты
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сөздік
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ