Сабақтың түрі. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 7 сынып
Тақырыптар:
16 - сабақ. Мысалдар
17 - сабақ. Шығарма
18 - сабақ. Тоқсандық қайталау
19 - сабақ. С. Торайғыров (1893 - 1920)
20 - сабақ. С. Торайғыров Бір адамға
Күні:
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Мысалдар
Сабақтың мақсаты:
а) Мысал өлеңдердің адамға сабақ болатын тағлымдық шығарма екенін түсіндіру;
ә) оқушылардың сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге баулу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, баяндау т. б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар, суреттер т. б
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Мысалда аңдар, құстар, хайуанаттар, өсімдіктер, іс - әрекеті мінезі арқылы адам бойындағы мінді кемшілікті тұспалдап, әжуа - күлкі етеді. Мысалдар өлеңмен де, қарасөзбен де жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағлымдық шығарманы мысал дейді. Мысалдар еңбексүйгіштік, әділдік, адалдық, қарапайымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап, уағыздайды, жағымсыз қылықтарды мысқыл түрінде күлкі ете отырып, одан сақтандырады.
Мысалдарда жануарлар мен жәндіктер адам істейтін әрекеттерді жасайды. Бұлай көрсетуді аллегория дейді.
Қазақ әдебиетінде мысал жанры ұлы Абайдан басталады. Ахмет Байтұрсынұлы, Сәбит Дөнентаев секілді ақындар Абай дәстүрін ілгері оздырды. Бұлар орыстың ұлы мысалшысы И. А. Крыловтың туындыларына қазақтың шапанын жауып, қалпағын кигізді. Сондықтан Абай мен Ахмет мысалдары аудармадан гөрі қазақтың өз топырағында жаратылған шығарма кейпінде көрінеді.
Кітаппен жұмыс: А. Байтұрсынов және Абай Құнанбайұлының мысал өлеңдерін мәнерлеп оқиды.
Білімді бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Мысал дегеніміз не?
2. Кімдердің мысал өлеңдерін білесіңдер?
Білімді бағалау:
Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Мысал өлеңдер оқып келу.
Толық нұсқасын қарау
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқушылардың бойында зейін процесінің дамуы
Оқушылардың сабақта алаңдаушылық зейінін болдырмау жолдары
Бастауыш сынып оқушысының зейін ерекшелігінің даму жолдары
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Зейіннің негізгі қасиеттері
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Ырықсыз зейін
Оқытудың практикалық және көрнекілік әдістері
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
Туризмнің дамуы және даму тарихы.
Мұсылман өркениеті және түрік халықтарының мәдениеті