Суретке қарап, сұрақтарға жауап беріп көр

Сауат ашу 1 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 бөлім – Өзім туралы
Сабақ тақырыбы: Маған не ұнайды? Буын.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі және қойылған сұраққа жауап бере алады.
Көпшілік оқушылар: өзінің туған - туыстары, достары жайында біледі.
Кейбір оқушылар: иллюстрациялар бойынша заттарды атап, оларды буынға бөле алады.
Бағалау критерийлері мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі және қойылған сұраққа жауап бере алады.
өзінің туған - туыстары, достары жайында біледі.
иллюстрациялар бойынша заттарды атап, оларды буынға бөле алады.
Тілдік мақсаттар: Тірек сөздер:
Буын – слог
Құндылықтарды дарыту: Пәнге қызығушылығын арттыру; сұраққа толық жауап беруге тәрбиелеу. Суреттерді қолдану арқылы тілдік қорларын дамыту.
Пәнаралық байланыстар: Музыка: сергіту сәтінде ән және ән ырғағына сай қимылдарды орындайды.
Көркем еңбек: Жұмыс дәптеріндегі суретті бояйды.
АКТ қолдану дағдылары: Видеоролик: сергіту сәті
Бастапқы білім Өздеріне не ұнайтындары жайында біледі. Сөздерді буынға бөле алады.

Сабақтың басы 7 мин
- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар?! Қалдарың қалай?
- Здравствуйте, дети! Как дела у вас?
- Good morning, children! How are you?
- Қане, бәріміз орнымыздан тұрайық, шаттық шеңберін құрайық!
Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн міне,
Сәттілікке толсын.
- Жақсы, балалар, орнымызға отыра қояйық.
- Сендердің нағашы аталарың мен әжелерің бар ма? Олар қандай адамдар?
- Ал туған аталарың мен әжелерің қандай?

Сабақ ортасы 25 мин
Есіңде сақта!
Сөздер буынға бөлінеді. Оны сызбаның көмегімен былай көрсетуге болады:
№1 Суретке қарап, сұрақтарға жауап беріп көр.
- Бала кімді шақырды?
- Бала ата сөзін қалай айтты?
- Қалай ойлайсыңдар, бала атасымен не жайында сөйлесті? Өз ойларыңды айтыңдар.
№2 - Досыңның аты кім?
Оның есімін буынға бөліп айтып көр.

Мектеп: Қазантай жалпы негізгі білім беру мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова Мейрамгуль Нуртасовна
Маған не ұнайды? Буын. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тіл дамыту сабағында балалардың сөздік қорын проблемалық оқыту технологиясы арқылы дамыту
Бастауыш сыныпта сөйлеуге үйрету дағдылары
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЕРКІН СӨЙЛЕУДІҢ МАҢЫЗЫ
Бастауыш сыныпта ағылшын тілінен сөйлеуге үйрету дағдылары
ИНКЛЮЗИВТІ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЫНДАР
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Сөзді айта білу
Биология сабағында үйлестірмелі дидактикалық материалды қолдану әдістемесі
Тіл төңірендегі кейбір ойлар
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ҚОРҚЫТ туралы
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде