Бала әрекеті
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет
Тақырыбы: Бөлме өсімдіктері
Мақсаты: Б.м: Сурет салу арқылы баланың бейнелі ойлауын, кеңістікті бағдарлауын дамыту.
Д.м: Ыдыстағы бөлме өсімдігінің суретін салуға үйрету.
Т.м: Қағаз және қарындашпен дұрыс жұмыс істеуге дағдыландыру. Өсімдіктерге қамқорлық сезімін тәрбиелеу.
Қостілдік компонент:
Көрнекі –құралдар: Ыдыстағы бөлме өсімдігі, гүлдердің суреті, ақ парақ, бояу, қылқалам, сүрткіш.
Іс-әрекет кезеңі. Тәрбиешінің әрекеті. Бала әрекеті.
Мотивациялық оятушылық Шаттық шеңбер № 42 Тәрбиеші балаларды Күлімдек күн атты шаттық шеңберге тұрғызады Күлімде күн күлімде
Бүлдіршіндер қуансын
Қырдың қызыл гүліндей
Қолдарына ту алсын
Ұйымдастырушылық ізденушілік
- Балалар, біз табиғаттың тірі және өлі болып екіге бөлінетінін білеміз. Қане, тірі табиғатқа не жататынын кім айтып береді?
- Өсімдіктердің өзі дала және бөлме өсімдігі болып екіге бөлінеді. Біздің бүгінгі сабағымыз бөлме өсімдіктері жайлы болмақ.
Тәрбиеші бөлме гүлдерін көрсетіп, әңгімелейді. Барлық өсімдіктер күнді және жарықты жақсы көреді, сондықтан да оларды терезенің алдына қоямыз.
Бөлме гүлдерінің басқа өсімдіктер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы және гүлдері бар.
Біз енді өсімдіктерді қалай күтіп баптау керектігін білеміз.
- Тамыры топырақтың астында болады, олар көрінбейді, өсімдіктердің су ішуіне көмектеседі, сондықтан да оларға су құйып тұру қажет. Гүлдердің тамыры дем алып тұру үшін топырағын қопсытамыз.
- Тәрбиеші гүлге су құйып, топырағын қопсытып көрсетеді.
- Мынау қандай гүл?
- Қане, иіскеп көрейік.
- Бегонияның түрі қандай?
- Ал жапырағы ше?
- Қандай әдемі гүлдер!
- Неліктен адамдар бөлме гүлдерін өсіреді?
Гүл саусақ ойыны
Міне, гүлдің бүршіктері
Ашылады әдемі
Жұмыс барысы үлгі бойынша түсіндіріледі:
- Ақ қағазға алдымен қара қарындашпен гүлдің ыдысын салады.
- Ыдысқа гүлді орналастырады.
- Әдемі етіп бояйды
Сергіту сәті Біз гүлдерше өсеміз
Жапырағы жайқалған
Сабақтары салалы
Желге ырғалып шайқалған
- Өсімдіктер жатады
Гүлдерді көрсете отырып, әңгімелейді
Тәжірибелік жұмыс: балалармен бірлесе отырып жүргізу.
- Бұл бегония
Жапырағының пішіні домалақ, түрі әртүрлі болып келеді
- Гүлдер бөлменің ауасын тазартып, кейбір ауруларды емдеуге өте пайдалы, үйді де әсемдейді
Балалар қолдарын көтеріп, саусақтарын біріктіріп, жабылып тұрған гүлдердің бүршіктерін келтіреді. Жайлап саусақтарын ашып, алақандарын жайып, гүлдің ашылғанын көрсету.
Рефлексивті түзетушілік: Салған суреттерінен көрме ұйымдастырылады. Балалар бөлме өсімдіктерін бір-бірінен гүліне, жапырағына қарап ажыратып, айырмашылығын табады. Дидактикалық ойын: Сабақтар мен тамырлар
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Бөлме гүлдерімен және оны күтудің ережелерін
Нені игереді: Гүлдерді күтіп баптауды, аялауды, қорғауды меңгерді
Нені біледі: Бөлме гүлдері бөлмеге көрік береді, ауаны тазартады
Сөйлеу әрекеті онтогенезі: лексикалық мағынаның шығуы мен дамуы
Баланың дамуына ойынның ерекшелігі
Ойынның бала дамуына ықпалы
Түрлі психологиялық сезім әрекетіне сүңгиді
Ересектер тобында сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың жаңаша бағыттары
Ойын іс-әрекетінің психологиялық сипаттамасы
Бастауыш сынып оқушыларының дамуындағы оқу-әрекетінің ролі
Балада ойын әрекеті және оның түрлері
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін ойындар арқылы қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларын дидактикалық ойындар негізінде шығармашылық қабілетін қалыптастыру жолдары
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы