Оқушылардың зейінін сабаққа аударып, сабақтың мақсатымен таныстыру

Сабақ тақырыбы: Саяси қуғын сүргін және халықтар депортациясы (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Кеңестік дәуірдегі саяси зобалаңның зардаптары және депортацияның демографияға тигізген әсеріне тоқталу;
Дамытушылық: Оқушылардың ашық, жүйелі сөйлей білу, ой - пікірін, көзқарасын дәлелдеу, есте сақтау қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларға саяси, азаматтық, патриоттық дәріс беру. Отанына, жеріне, халықтар достығына деген сүйіспеншілігін арттыру;

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, кестелер, тест.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, тірек - сызба, түсіндірме
Сабақтың түрі: Аралас сабағы.

Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру.
Оқушылардың зейінін сабаққа аударып,
сабақтың мақсатымен таныстыру.
Мән бермеппін жер атына бұрын мен,
Кездерім көп мән бермеуден сүрінген
Ж. Нәжімеденов

20 - 30 жж этнодемографиялық ахуал
Патша үкіметінің қоныстандыру саясаты
1868ж Жетісуда шаруаларды қоныстандыру туралы
1886ж Түркістан өлкесін басқару және жер, салық өзгерістерін енгізу туралы
1883 ж Шығыс Түркістаннан Жетісуға қоныс аударған ұйғырлар мен дүнгендерді орналастыру туралы
1889 ж Село тұрындары мен мещандарының қазыналық жерлерге өз еркімен қоныс аударуы
1891ж Ақмола, Семей, Жетісу, Орал, Торғай облыстарын басқару туралы

Саяси қуғын – сүргін және халықтар депортациясы
• Депортация
• Ұлы Отан соғысы кезіндегі жер аудару саясаты
• Тың және тыңайған жерлерді игерудің демографиялық жағдайға әсері

1920 - 1950 жылдары күштеп қоныстандырылған халықтар
♦ Поляктар, кәрістер, немістер –
1936ж 28 сәуір Солтүстік Қазақстанға КХК қаулысы бойынша 15 мың поляк;
1937ж Қиыр Шығыстан 95 903 кәріс;
1941 ж 28 тамызда 361 мың неміс жер аударылды.
♦ шешендер, ингуштер - 1944ж ақпанда Ингушетиядан шешендер мен ингуштар жер аударылып, бір бөлігі Қазақстанға қоныстандырылды.
♦ Күрдтер, түріктер, 1944ж қарашада Азербайжаннан, Грузиядан, Армениядан күрдтер;
Грузиядан түріктер Қазақстанға күштеп қоныстандырылды.

Ресейдің қоныстандыру саясатының және депортацияның салдарынан бізде қандай проблемалар туындады?
П р о б л е м а л а р
1. Қазақтар байырғы атамекен жерлерінен айырылып қалды.
2. Қазақтар өз жерлерінде резервацияға ұшырады.
3. Қазақтар өз Отанында азшылыққа айналды.
4. Қазақтар мәңгүрттерге айналды.
5. Маргиналдар пайда болды.
6. Этнотопонимикалық атаулар өзгеріске ұшырады
7. Қазақ тілінің мәртебесі төмендеді.
8. Қазақ мектептері жабылды.
9. Экологиялық проблема болды.
10. Полигондардың адам денсаулығына әсері.
11. Мал шаруашылығының жағдайы.

Проблемаларды шешу жолдары қарастырылды ма?
Проблемаларды шешу
1989ж 22 қыркүйек - Тіл туралы заң қабылданды. Қазақ тілі мемлекеттік тіл мәртебесіне ие болды.
1992ж - Дүниежүзі қазақтарының І құрылтайы болды.
1992ж - ҚР көші - қон туралы Заңы қабылданды.
1995ж – ҚР тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы Заң қабылданды.
1995 ж - Қазақстан Халықтар Ассамблеясы құрылды
1997ж - Көші - қон және демография агенттігі құрылды.
Қазақстан оралмандар одағы құрылды.
Жер, су атаулары қайта қалпына келе бастады.
Елбасының 2008ж 6 ақпандағы жолдауында бірқатар әлеуметтік мәселелер шешілді.
2010 ж президент Жолдауы: 2020 жылға қарай халық саны 10 % өсуі үшін мемлекет барлық мүмкіндікті жасайды.




Ұқсас жұмыстар

Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Техникалық көрнекі құралдар
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Бастауыш сыныпта сауат ашу кезеңінде көрнекілікті тиімді қолданудың жолдары
Көрнекі құралдар арқылы орта мектеп оқушыларының зейінін ашу
Математика сабағында көрнекі және АКТ құралдары қолдану
Бейнелеу өнері сабақтарында көрнекілікті қолдану жолдары
Көрнекі құрал оқу моделі
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Тарихты оқытуда жаңашыл педагогтар және оның идеялары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу