Топатамадағы сабақтар тізімі
Топатамадағы сабақтар тізімі
1. I, d like a hamburger
2. Would you like some juice?
5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: I, d like a hamburger
Сілтеме: Ағылшын тілі Атамұра - 2005, Т. Аяпова әдістемелік құрал Нұсқаулық, интернет, әдістемелік журналдар
Жалпы мақсаттары: Оқушыларға тағамдар жөнінде жаңа сөздер үйрету, тағамдардың жасалу жолдарымен таныстыру, гамбургердің шығу тарихымен таныстыру, гамбургер жасау үлгісін көрсету
Оқыту нәтижесі: Оқушылар жаңа сөздерді үйреніп сөздік қоры молаяды, бір бірімен диалог бойынша сөйлесіп өз ойларын жетік жеткізе алады, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады
Тапсырмалар: 1Ұйымдастыру
2 Ой қозғау
3 Топпен жұмыс
4 Жеке оқушымен жұмыс.
5 оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
6 Рефлексия.
Мұғалімнің әрекеті
I Ұйымдастыру
Сергіту сәті
Түстер бойынша 3 топқа бөлу.
(қызыл, жасыл, сары түстер)
Қайталау. оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою
Бағалау критерийлерін ұсынып, бағалау шкаласы бар карточкалар тарату.
І. Ой қозғау
Гамбургердің шығу тарихымен танысып соған қатысты видео көреді
Warm - up.
- In Kazakhstan, where do oranges come from?
- Where do apples come from?
- Where do bananas come from?
- Where do raisins come from?
Жаңа сабақты меңгерту
Сөздікпен жұмыс.
Water - су
Banana - банан
Vegetables - көкөністер
Bread - нан
Milk - сүт
Tea - шәй
Cake - торт
Meat - ет
Coffee - кофе
Sugar -
Топпен жұмыс.
The USA АҚШ тексті оқылады, аударылады.
Текст бойынша тапсырма беріледі. Оқушыларға текстті үш топқа бөлемін
Ex. 3, Are the following sentences true or false. Дұрыс немесе бұрыс сөйлемдерді табу.
a. Cheese comes from Europe
b. Lamb comes from Colorado and Montana.
c. Coffee comes from Kazakhstan.
d. In the USA oranges come from Arizona.
Bananas come from South America and Central America
Жұппен жұмыс
Talk to your partner.
- Where do _______ come from?
- They come from__________
- Where does __________ come from?
- It comes from_______________
Listen and practice
Jane: Colin, what do you want to eat for lunch?
Colin: I, d like a hamburger.
Jane: And for drink?
Colin: Orange juice, please. Thanks.
Ex 10
Countable or uncountable?
Countable ( C ) ------------- uncountable ( U )
A chair ---------------------- sugar
A car ------------------------ water
A sofa ----------------------- butter
An apple -------------------- rain
A cup ----------------------- bread
Оқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімдерді түсіндіріп, мысалдар келтіру.
Қорытынды
Өсімдіктер тіршілігіне негізгі жағдайлардың әсер етуін тәжірибелер жолымен анықтау
Қашықтан оқытудың құралдары мен формалары
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру формасы
Мектеп ақпараттық жүйесін құру
Факультативті сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Кәсіптік техникалық оку орындарындағы теориялық және өндірістік оқытудың міндеттері, мазмұны және процесі
Факультативтік сабақтарды ұйымдастыру
Қашықтықтан оқыту артықшылықтары
Оқушылардың өзара оқыту сабақтары
Факультативті сабақтардың жалпы сипаттамасы
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Әминнің сабақтары
Менің сабақтарыма аса үлкен өзгеріс алып келген модуль Оқу үшін және оқыту үшін бағалау
Спорттық тренировка сабақтарына қойылатын талаптар
Дене тәрбиесі сабақтары
Зертханалық сабақтар
Дүниетану сабақтарының сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстары