Балаларға түстерді ажырата білуге дағдыландыру
Дидактикалық ойын
Түсін танып, атын айт
Мақсаты: Балаларға түстерді ажырата білуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: жемістер, құстар, аңдардың суреттері
Ойын барысы: Тәрбиеші столдың үстінде бірнеше қағаздан жасалған әртүрлі жемістің құстардың, аңдардың суретін қояды. Тәрбиеші бір баланы тақтаға шығарып, солдың үстіндегі суреттердің біреуін алып, неден жасалғандығын түсінің қандай екендігін, егер жемістің суреті болса, атап айтып беруін талап етеді. Егер тақтаға шыққан бала, атын атай алмаса басқа баланы шақырып, ойынды осылай жалғастыра береді.
Даусынан таны
Мақсаты: Есту мүшелері арқылы баланың ойлау қабілетін қалыптастыру дауыстарды ажырата білуге дағдыландыру.
Көрнекілік: Аудио дискі.
Ойын барысы: Тәрбиеші аудио дискіні қосады. Балалар тыңдап отырып дискідегі дауысты ажырата білу керек.
Қарама - қарсы сөздер
Мақсаты: Балаларға мағынасы қарама - қарсы сөздерді табу, үйрету, сөздік қорларын молайту.
Көрнекілігі: суреттер
Ойын барысы: Тәрбиеші суреттерді тақтаға іліп қояды. Тәрбиеші бір баланы тақтаға шығарып, тақтадағы суреттердің біреуін алып, суреттің мағынасы қарама - қарсы сөздерін табуын сұрайды.
Танып ал да, атын ата
Мақсаты: заттың түр - түсін, пішінін, атын атауға жаттықтыру; сөздік қорын молайту; ойлау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтары: әр түрлі ойыншықтар және суреттер.
Мазмұны: Балаларға әртүрлі ойыншықтарды көрсету. Ортаға бір - бір баладан шақырып, бір ойыншықты алып, оның түр - түсін, пішінін, қасиетін анықтауды және сол ойыншық жайлы әңгіме құрауды немесе тақпақ айтып беруді ұсынады.
Поезд қимыл ойын
Мақсаты: бір - біріне, соқтығыспауға үйрету, есте сақтау қабілетін арттыру, дамытуды үйрету.
Ойын барысы: Белгі бойынша балалар поезді жүргізіп ойнайды.
Доппен ойнау қимыл ойыны
Мақсаты: Жоғары - төменде , астында - үстінде , сол жақта - оң жақта ұғымдарын түсіндіру, сөздік қорларын молайту.
Көрнекілік: доп.
Мазмұны: 1 - вариант. Балалар екі командаға бөлінеді. Жіп керіліп, оның екі ұшынан ұстап тұруға болады.
Доп төменде деген бұйрық берілісімен екі бала әр командадан бірден допты жіптің астынан алып өтеді де, доп жоғарыда деген бұйрық берілісімен жіптің үстінен лақтырады. Әрі қарай ойынды ойыншылардың келесісі жалғастырады. Ешқандай қате жібермеген команда ұтып шығады.
2 - вариант: Балалар сапқа тұрады. Доп бірінші баланың қолында доп оң жақта деген бұйрық айтылғанда доп оң жаққа беріледі. Тоқта деген бұйрық бойынша допты сапта тұрған балалардың біреуі ұстап қалады. Доп сол жақта деген бұйрық бойынша доп сол жаққа беріледі. Тапсырманы дәл әрі тез орындаған балалар жеңімпаздар атанады.
Балабақшада бейнелеу өнері арқылы балалардың шығармашылық ептіліктерін қалыптастыру әдістері
Асықтың түрлерімен атаулары
Балаларды бейнелеу өнері арқылы шығармашылық ептіліктерін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу қабілетін дамыту
Мектепке дейінгі ұйымда тіл дамыту жұмыстарындағы заман талабына сай әдістер мен тәсілдер
Бала-бақша топтарнын бағдарламалары
Бейнелеу өнері сабағында танымдық және шығармашылық белсенділіктерін дамыту
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Сенсорлық тәрбие ұғымы
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Бақтыбай балаларға бұйрық ретінде
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Соңғы кезеңдерде балаларға арналып шығарылған жинақтарда мақал - мәтелдер көптеп кездеседі деп айтуға боларлықтай
Балаларға базарлық
Мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық мінездеме
Туысқан халықтар әдебиетіндегі балаларға арналған шығармалар
Абай ҚұнанбаевПайда ойлама, ар ойла, Талап қыл артық білуге
Оқушыларға әке - шеше, бауырдың қадірін білуге уйрету