Теориялық білім тексеру
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың білім, білік дағдыларын жетілдіру, ондық бөлшектерді натурал санға бөлу алгоритмін білуге үйрету және есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыр.
Дамытушылық: шығармашылық қызметін дамыту, теориялық - практикалық сауаттылығын арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды нақтылыққа, шапшаңдыққа, ұжым намысын жоғары ұстауға, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, әр түрлі деңгейдегі тапсырма
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың дидактикалық қамсыздандырылуы: интерактивті тақта, слайд, нақыл сөз, бағалау жетондары
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, оқушылар санын түгендеп, оқу - құралдарын тексеру;
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларды қарым - қатынасқа дайындау (балалар бүгінгі сабақты ежелгі неміс математигі Карл Гаусстың Математика - ғылымдардың патшасы деген сөзінен бастағым келіп тұр, себебі біз бүгінгі сабақта математика – ұлы ғылым екенін ескере отырып, яғни математика пәнінен оқушылар арасында топтық олимпиада өткіземіз.
а) №1101
Амалдарды орындаңдар:
• (24 - 15, 7)*6, 4+ 0, 08*11= 54
• (5, 69 - 2, 85 )*1, 5 + 7, 8*5, 4 - 23, 88= 22, 5
• (98, 6*0, 1 + 14 *0, 15)*3, 5 - 36, 86= 5
• (103, 92 - 5, 6*4, 2)*0, 75 - 2, 8*(10 - 8, 25)= 55, 4
б) Теориялық білім тексеру
1. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
2. Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
3. Ондық бөлшектерді разрядтық ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
Оқу - адамды білгір етеді.
Тыңдау - зерек етеді,
Ал жазып алу – ұқыпты етеді - деп ағылшын философы Роджер Бэкон айтқандай, бүгінгі сабақта осы сөздерді ұстанымымыз деп санайық.
Технология сабақтарында оқушылардың білімі мен ептіліектерін есепке алу мен тексерудің теориялық негіздері
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Оқушылардың білімін тексеру мен бағалау
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Біліммен дағдыны бақылау және бағалау
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Қазіргі қазақ тілі морфологиясын оқытудың теориясы мен практикасы
Оқушылардың білімін, шеберлігін және қабілетін тексеру және бағалау
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бағалау және тексеру
Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Мәдениет. Ғылым. Білім.
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Білімді ұрпақ