Қайталау сабақ

Павлодар қаласы, №16 лицей - мектебі
Сүлейменова Альбина Сансызбайқызы

5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабақ. Спорт. Сан есім.
Сабақтың мақсаты:
1. Спорт модулі бойынша алған білімдерін пысықтау. Сан есімнің түрлерін қайталау.
2. Лексикалық қорды байыту, қойылған сұрақтарға еркін жауап бере алу қабілеттерін дамыту.
3. Салауатты өмір сүруге баулу, спортпен шұғылдануға насихаттау.

Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: АҚТ, кесте қағаздары.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
- Біз бақытты балалармыз тілді жаттықтыруға арналған әні айтылады
- Амандасу
- Кезекшінің жауабы
- Үй жұмысын тексеру

Мұғалімнің сөзі: - Балалар, бүгін спорт тақырыпшасын қорытындылаймыз. Әр оқушы өз дәптеріне бүгінгі сабаққа өзіне қойған мақсаттарын жазады.(жазған мақсаттарын тексеру).
Оқушылардың дұрыс жауаптарына фишкалар беріледі. Сабақтың соңында фишкалар саналып, баға қойылады.

Балаларға сұрақтар қойылады, жауаптарына фишкалар таратылады.
1. Спорттың түрлерін атаңыздар?
2. Лондонда олимпиада қай жылы өтті?(2012 жылы)
3. 2012 саны дара сан есім бе, әлде күрделі сан есім бе?
4. Қазақстанның қандай белгілі спортшыларын білесіздер?
5. Илья Ильин кім?
6. Қандай олимпиадаға қатысты?
7. Нешінші орынға ие болды?(бірінші)
8. Бірінші – сан есімнің қай түрі?

Балаларға парақшалар таратылады.
- Ал, енді, балалар, парақшадағы 126 беттегі кестені толтырамыз. (5 - 7 минут, тексеру, фишкаларды тарату).

Сөздік жұмысы: - Сөздерді еске түсіреміз. Оқып щығамыз, сөз тіркестерін құрастырамыз. (Фишкалар таратылады)
Заманауи – современный
Ойлап тапқан – придумал
Сақиналар – кольца
Таным белгі – обозновательный
Ұсынған – предложили
Құрлық – материк

- Прақшадағы 127 беттегі мәтінмен танысайық

Сіз білесіз бе?
Бүгінде біз тамашалап жүрген заманауи Олимпиада ойындарын алғаш ойлап тапқан Пьер де Кубертен 1912 жылы аталған сақиналарды да танымбелгі ретінде ұсынған екен. Бес дөңгелек дүниенің бес бөлігін білдіреді: Америка, Еуропа, Азия, Африка жжәне Мұхиттар. Солтүстік және Оңтүстік Америка бір құрлық ретінде қаралса, Антрактида ол кезеңде назарда болмаған көрінеді.
Олимпиадалық бес сақина 1914 жылы заңды түрде қабылданып, 1920 жылы Бельгиядағы Олимпиадада сынға түсті.

Мәтін бойынша сұрақтар:(Оқушылырдың жауаптарына фишкалар таратылады)
1. Олимпиада ойындарын кім ойлап тапқан?
2. Олимпиаданың белгісі қандай?
3. Сақиналардың түстері қандай?
4. Сақиналар нешеу?
5. Бесеу – сан есімнің қай түрі?
6. Қай жылы заңды түрде қабылданған?
7. Мәтіндегі сан есімдерді атап шығады, түрлерін ажыратады.
8. Олимпиаданың ұраны қандай? ( Шапшаңырақ, биігірек, күштірек )

Сергіту сәті

- Ал, қазір, балалар, сөйлесуді 3 рет тыңдаймыз 1, 2 нұсқаларға бөлініп, кесте қағаздарындағы тапсырмаларды орындаймыз.(тексеру, фишкаларды тарату).

Тыңдалым тапсырмалары
1 – нұсқа
1. Темірлан кіммен сөйлесті?
2. Мұрат кіммен сөйлесті?
3. Темірлан футболға қатысады ма?
4. Мұрат ше?
5. Қандай жарыс өтеді?
6. Жарыс қашан өтеді?
7. Салтанаттың футбол ойнағысы келеді ме?
8. Ол жарыста не істейді?

2 – нұсқа

------------------------------------------Темірлан--------Мұрат-----Салтанат
Футболға қатысқысы келеді
Футбол көргісі келеді
Футболға дайындалғысы келеді
Жанкүйерлер тобын жинағысы келеді
Астанаға барғысы келеді

Ой толғаныс!(3 - 4 минут)
Дұрыс дұрыс емес
1. Спорт пайдалы емес
2. Спорт шымыр қылады.
3. Спорт қарым - қатынастар орнатуға жол ашады
4. Сенің мінез - құлқыңды көркейтеді.
5. Адамның дұрыс тәрбиеленуіне септігін тигізеді
6. Өзін - өзі қолға алып, шығармашылық қасиеттерін күшейтеді.
7. Спорт сабырлылыққа бейімдейді.

Қорытындылау:
1. Бүгінгі сабақта біз не өттік?
2. Қандай жаттығулар орындадық?
3. Бүгінгі сабақта өздеріңе не алдыңдар?
4. Бүгінгі сабаққа қойған мақсаттарыңа жеттіңдер ме?
5. Сабақ ұнады ма?

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Аралас сабақ және оның бөлімдері
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың типтері және құрылымы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Тарих пәнін мектептерде оқыту
Қазақ тілі сабағының түрлері
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Қазақ тілі сабағы
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым