Оқыту жүктемесінің көлемі - аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағатНазар аударыңыз

Календарлық - тақырыптық жоспар
Қоғамдық - гуманитарлық бағыт
Алгебра және анализ бастамалары 10 класс
Геометрия 10 класса
Алгебра 9 - сынып
Геометрия 9 - сынып

Оқытудың міндеттері:
1) тригонометриялық өрнектерді түрлендіру біліктігін пысықтау;
2) функция графиктерін салу, графигі бойынша функцияның қасиеттерін анықтау, функция графиктерін түрлендіру біліктігін жетілдіру;
3) сызықтық жəне сызықтық емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шығару біліктігін пысықтау;
4) күрделі функция, тригонометриялық функциялар, тригонометриялық теңдеулер, тригонометриялық теңсіздіктер, туынды, нүктедегі функцияның шегі, нүктедегі функцияның үзіліссіздігі, дифференциал, кризистік нүкте ұғымдарын қалыптастыру;
5) тригонометриялық функциялармен, кері тригонометриялық функциялар жəне олардың қасиеттері жəне графиктерімен таныстыру;
6) тригонометриялық функциялардың қасиеттерін, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шығару тəсілдерін, туындыны игеру;
7) тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді жəне олардың жүйелерін шығару; элементар функциялардың, күрделі функцияның жəне тригонометриялық функциялардың туындысын табу біліктігін қалыптастыру;
8) практикалық есептерді шығару барысында туындыны қолдану; теңдеулер, теңсіздіктер жəне олардың жүйелерін шығаруда тригонометриялық функциялардың графиктерін қолдану біліктігін қалыптастыру;
9) комбинаторика элементтерімен таныстыру.
Оқыту жүктемесінің көлемі - аптасына 3 сағат, барлығы 102 сағат



Ұқсас жұмыстар

Жиынтық бағалау рәсімдері
Қашықтан технологияларды қолдану арқылы бағалау жүргізу бойынша ұсыныстар
Қазақ тілі оқу пәні
Тест тапсырмаларын бағалау нормалары
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы сыныптарда компьютерлік графика курсын оқыту мазмұны
Информатиканы орта мектепте оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері жайлы
Информатиканы оқытудың мақсатты жүйесі
Мектепте тарихты оқыту әдістемесінің орны мен рөлі
Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған
1-2- сыныптарда жалпы дамытушылық жаттығулары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан