Топқа бөлу арқылы, жаңа сабақты түсіну
С. Аманбайұлы атындағы орта мектептің
тарих пәні мұғалімі Алмагул Жетписбаева
Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясаты туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері Барлық оқушылар с
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының жүргізілгенін, зардабын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі в
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының жүргізілу мақсатын түсінеді. Жаңа сөздердің мағынасын ажырата алады.
Кейбір оқушылар а
Қазақстандағы "Кіші Қазан" саясатының барысын түсінеді, талдай біледі. Тарихи тұлғалардың еңбектерімен танысады.
Алдыңғы оқу Үй тапсырмасын қадағалау.
"Сен маған, мен саған " әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Әр оқушы тақырып бойынша ашық, жабық сұрақтар дайындайды.
Басталуы
ойыны арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
"Он сауал" ойыны арқылы сабақтың мақсатын айқындау.
Ортасы
1. Топқа бөлу арқылы, жаңа сабақты түсіну.
2. Постер құрып, қорғайды.
Жигсо әдісі бойынша үш топқа бөлініп топтағы оқушылар 1, 2, 3, ретімен нөмірленіп, осы ретімен тақырыпшалар бөліп берілді. Ары қарай жүру бағыты түсіндірілді. Оқушы өздері оқып, топтарға нөмірлері бойынша жиналып, талқылап, қайтадан бастапқы топтарына қайтып келіп, тақырыпша бойынша түсінігін топтың басқа нөмірдегі оқушыларына уақытқа сай кезекпен түсіндіруі керек болды. Оқушылар бағалау парағына топ мүшелерінің ішінен ең жақсы сөйлеген оқушыны белгілеп отырады.
Белсенді оқиды, топта түсінгендерін айтады.
Әр топ негізгі түсініктерді талдап, түсіндіреді,
оқу техникасын дамытады, алған білімін пысықтайды, өмірде қолданып үйренеді.
Топпен тапсырмаларды бірігіп орындайды, дарынды оқушылар жетекшілік етеді,
қалған оқушылар солардың көмегі арқылы жаңа тақырыпты меңгереді.
Дарынды оқушылар кеңейтілген тапсырмаларды орындауда жетекші болады.
3. Диктант
1925 - 1933жж, Садуақасов, Түркісіб, бірінші бесжылдық, Тұрар Рысқұлов,"Қазақстан отар болып келді, солай болып қалады", Курнаков, Губкин, Сәтбаев, "Кіші қазан", 1930ж 28 сәуір сөздеріне сөйлем құрастыру.
Толық нұсқасын жүктеу
Талдап оқыту әдістемесі
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Мұғалім мен оқушы қатынасы
География пәнінің сабақтары
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Қысқа мерзімді жоспарға қалыптастырушы бағалауды енгізу
Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде 7 сыныпта физика пәнін оқытудың мүмкiндіктерін айқындап, әдістeмесін әзірлеу
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Шет тілін оқыту теориялық негіздері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама