Шоқан сөзімен байланысты бес жолды өлең құрастыру
Қазақ тілі
Лексикалық тақырыбы: Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым.
Грамматикалық тақырыбы: Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын қайталау
Сыныбы: 9 орыс
Сабақтың мақсаты: Шоқан өмірі - үлгі, өнеге екенін оқушыларға түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтық әдісті, ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалануды жетілдіру.
Қолданылған әдіс – тәсілдер: Топқа бөлу, Claster әдісі, Ойтолғау әдісі, Бес жол өлең , INSERT стратегиясы.
Қолданылған модуль: Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету , Оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану , Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау , Талантты және дарынды балаларға білім беру
Сабақтың барысы:
2 мин Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастырады. Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық.
Қызығушылықтарын ояту мақсатында интерактивті тақтада глобус, алақан, көгершіннің суреті беріледі. Осы суреттерді қалауынша орналастырып, өз ойларын айту ұсынылады.
Топқа бөліну үшін Астана ғимараттарының қима суреттері ұсынылады.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін, флипчартта берілген сөздерді оқиды.
Бұл қай ғалым екенін анықтату.
Ш. Уәлихановтың туған жері, шыққан тегі, балалық шағы туралы түсіндіру.
Грамматикалық тапсырма ұсынылады.
1 - тапсырма.
Г. Н. Потаниннің ой - пікірі ұсынылады.
1 - тапсырма. Мәтін бойынша тапсырма беру.
1. Мәтіннің аудармасын тексереді.
2. Мәтіннен құрмалас сөйлем табу.
2 - тапсырма. Семантикалық кестені толтыру жұмыс ұсынылады.
3 - тапсырма. Ойтолғау
Берілген сұрақтарды оқу.
- Шоқанның туып - өскен ортасы?
- Шоқан қайда оқыды?
- Ол неше жасында қайтыс болды?
4 - тапсырма. Шоқан сөзімен байланысты бес жолды өлең құрастыру.
1 - жол Зат есім – 1 сөз
2 - жол Сын есім - 2 сөз
3 - жол Етістік - 3 сөз
4 - жол Толықтауыш - 4 сөз
5 - жол Түйін сөз - 5 сөз
73 бет. Ш. Уәлиханов мәтіні бойынша жазбаша жұмыс береді. Үй тапсырмасын түсіндіреді.
Әр топ басшысы бағалау парағына өз тобының мүшелеріне әр тапсырмаға баға қояды.
Шоқан Уәлиханов – ұлы ғалым жүктеу
Шал ақынның өмірі туралы деректер
Бастауыш мектептің дамуында М.Дулатовтың педагогикалық көзқарастары мен ғылыми ізденістерінің алатын орны
Қазақ әдебиетін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Тәржіма тағылымы
Жазба жұмыстары арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытудың жолдары мен өткізілген эксперимент жұмыстарының нәтижесі
Қара өлеңнің зерттелуі
Бастауыш мектепте дамыта оқыту жүйесін жүзеге асырудың теориялық негіздері
Мағжан Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасының көркемдік қабаты
Тарихи романдардың басты идеялық-көркемдік ерекшелігі. Р.Тоқтаровтың «Абайдың жұмбағы» романына әдеби талдау (образдар жүйесі, портреттер, мінездеу, жазушының тіл шеберлігі, жазушы стилі)
Бастауыш сынып оқушыларын дамыта оқытудың педагогикалық шарттары
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
УӘЛИХАНОВ ШОҚАН ШЫҢҒЫСҰЛЫ туралы
ШОҚАН УӘЛИХАНОВ
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Басым мамандықтар тізбесі
Германияның Кеңес Одағына байланысты жоспары
Дербес компьютерді пайдалану ережесі
Уәлиханов Шоқан Шыңғысұлы жайлы
ШОҚАН ЖӘНЕ МУЗЫКА