Дерек сөздермен жұмыс
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы, №10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Нурахметова Қарлығаш Кадырхановна
Сабақтың тақырыбы: Дала
Жалпы мақсаты: Оқушылар Дала өлеңін оқи отырып, өлеңнің мағынасын түсініп және мәнерлеп оқуға үйренеді.
Оқу нәтижесі: Қазақ даласының кең байтақ екенін біледі, туған даласына деген сүйіспеншілігі артады.
Түйінді идеялар: Мақал – мәтелдер, Даналар сөзі
Мұғалім немен айналысады.
Ұйымдастыру кезеңі: психологиялық сәт.
Атом молекулалары ойынын ойнату арқылы топқа бөлу (2 мин)
1. Оқыту мен окудағы жаңа тәсілдер (Үй жұмысын тексеру. (5 мин)
2. 3 - 4 оқушыдан үй жұмысының мазмұнын сұрау. Сұрақ қою арқылы қорытындылау.
1. Неліктен әрбір адам үшін өз туған жері ыстық?
2. Туған жердеп қандай жерді айта аламыз?
3. Жазда басқа елге қыдыруға шығасың, ауылыңа қайтып оралғанда сенің сезімің қандай болады?
4. Туған жер сөзіне тағы да қандай мәндес сөзді білесің?
Жаңа сабақ:
2. АҚТ - ны қолдану әдісімен (5мин)
(интерактивті тақтадан суреттер көреді). Сұрақ қою арқылы дала түрлерін анықтайды.
- Бұл қандай жер, бұны жалпы алғанда не деп айтамыз?
- Біз есіктің алдына шықсақ та қайда шығамыз?
3. Талантты және дарынды балаларды оқыту( 5 минут)
Олай болса, балалар, мен қазір Дала тақырыбына жазған өлең жолдарын тыңдаңыздар.
Өлеңді мәнерлеп оқимын.
1. Өлеңді кім жазған?
2. Өлеңде ақын не жайлы жырлаған?
Олай болса, балалар, біз Осы жазушы, ақын атамыз жайлы мына бейне роликке көңіл аударайық.
Бұл бейне роликте кім жайлы айтылды?
4. Сыни тұрғыдан ойлау (интерпретация) (8 минут)
Бейне роликтан біз ақын атамыз жайлы біраз мағлұмат алдық, Олай болса, Өлеңді көзбен бір жүгіртіп оқып шығыңдар.
Топпен бірігіп мына сұраққа жауап іздейміз
1- топ Өлеңде адам мен дала бейнесі қалай салыстырыла суреттелген?
2- топ Қазақ даласының ақынды тамсандыратын, таңдандыратын басты қасиеті не?
3-топ Ақын даланы неге теңеді?
4. Дерек сөздермен жұмыс
5. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу(сыныпта тиімді оқыту және оқу әдісі бойынша) (7 минут)
Топтар
Бақылаудағы оқушыларыма тапсырма:
Қорытынды:
6. Оқытуды басқару және көшбасшылық. (7 минут)
Топтағы басқа оқушылар. Дала тақырыбына
Толық нұсқасын жүктеу
Ақпарат жанры
Диалектідегі синтаксистік ерекшеліктер
Модаль сөздер, семантикалық сипаты, қолданылу ерекшеліктері
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Махмұт Қашқаридың өмірі, қоғамдық қызметі мен шығармашылығы
Блок чейн технологиясы. АКТ-дағы жасыл технология
Табиғат және жер-су иелеріне сиынумен байланысты агиотопонимдер
Ы. АЛТЫНСАРИН ХАТТАРЫ - ҚҰНДЫ ДЕРЕК
Блок чейн технологиясы
Ауызша тарихи деректер
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже