Тапсырманы орында
Қызылорда қаласы, №112 орта мектептің
қазақ тілі пән мұғалімі Рысбаева Р.
Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ
Білімділік: Модуль бойынша алған білімдерін қорытынды жасау.
Дамытушылық: Оқушының ақыл - ойын, білімге ынтасын дамыту.
Тәрбиелік: Ата - анаға деген ізгі ниеттерді қалыптастыру, мамандықтардың пайдасы туралы түрлі әңгімелер жүргізу.
Сабақтың типі: бекіту сабақ
Сабақтың түрі: сынақ сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте. тапсырмалар
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
3. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
- Қазір қай мезгіл?
- Күз айларын ата
- Қазір қай ай?
- Бүгін аптаның қай және нешінші күні?
- Бүгін нешесі?
- Бүгін ауа райы қандай?
ІV Жаңа сабаққа дайындық:
1. Сабақтың тақырыбын айту, тақтаға жазу.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
VІІ. Сабақты бекіту:
Тапсырмалар
1 - тапсырма. Әр мамандыққа бір сөйлем құра.
2 - тапсырма. Тапсырманы толықтырып жаз.
1. Аспаз.
2. Аспаз пісіреді.
3. Аспаз ас пісіреді.
4. Аспаз асты дәмді пісіреді.
5. Аспаз асты өте дәмді пісіреді.
1. Дәрігер
2. Дәрігер емдейді.
3. Дәрігер адамдарды емдейді.
4. Дәрігер адамдарды қарап емдейді.
5. Дәрігер адамдарды мұқият қарап емдейді.
3 - тапсырма. Тапсырманы орында.
Дауыссыз дыбыстарды жаз.
Ұяң - б, в, г, ғ, д, ж, з
үнді - р, л, м, н, ң, и, у
қатаң - к, қ, т, с, ф, п, х, ц, ш, щ, ч, һ
Тест (5 - модуль)
1. Дауыссыз дыбыстарды көрсет.
1) Б, в, г, ғ, д, ж, з, қ. к
2) Б, в, ә, ө, е, ж, з, и, у,
3) Б, в, г, ү, ұ, ы, м, н, ң
4) Б, в, а, һ, ч, ш. щ, ә, ю
2. Қазақстанның рәміздеріне не жатады?
1) Әнұран, кітап, елтаңба
2) Президент, астана, ту
3) Әнұран, елтаңба, ту
4) Елбасы, астана, бас қала
3. Қазақстанның елтаңбасының ортасында не бейнеленген?
1) Қыран
2) Шаңырақ
3) Пырақ
4) Күн
4. Қай сөз буынға дұрыс бөлінген
1) е - скерт - кіш - тер
2) еск - ертк - іш - тер
3) ес - керт - кіш - тер
4) ес - керт - кішт - ер
5. Дауысты дыбыстарды ата
1) к, п, о, а, л, т, б
2) е, у, ж, з, и, ш, һ
3) а, ә, е, э, ө, ұ
4) р, с, ф, я, ә, к, ү
6. Балта сөзінің 1 - жақтағы жекеше түрдегі жалғауын көрсет.
1) – м
2) – ң
3) – ңыз
4) – сы
7. Жалғасын тап.
Нан - ас...............
1) Басы
2) Арқауы
3) Атасы
4) Әні
VІІІ. Сабақты қорыту:
1. Бағалау.
2. Үйге тапсырма: Жіктік жалғауын қайталау
Кіші мектеп жасындағы балалардың оқу танымдық мотивациялық сферасы
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Психологиялық-педагогикалық іс-шаралар бағдарламасы
Топтық жұмысты диалогты дамыту үшін қолдану
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Дене тәрбиесі сабағын педагогикалық бақылау және бағалау
Өзін-өзі тану пәні сабағында жүргізілетін тренинг жаттығулар
Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу-материалдық базасы және материалдық қамтамсыз етілуі»
Бастауыш – сынып оқушыларының психологиялық дамуына арналған сабақтар
Өмірдің мәні - оның шектеулігін ұғыну
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ