Реформаның алғышарттары

Сабақтың тақырыбы: 1867 - 1868 ж. ж Қазақстандағы реформалар
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға реформаны әзірлеудің түпкі мәні неде және 1867 - 1868 ж. ж. реформаның Қазақстан жеріне тигізген ықпалын
түсіндіру.
Сабақтың міндеттері: 1. Оқушылардың жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, тірек сызбасын сызу, жүйелі ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше
қорытынды жасау, құбылыстарды салыстырып, айырмашылығын білуге үйрету.
2. Оқушының қызығушылығын арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасауына, шығармашылықпен айналысуына ықпал жасау, бағыт – бағдар беру.
3. Өз ұлтының тарихы алдындағы құрметтеу жауапкершілігі қалыптасады.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: диалог, АКТ, сұрақ жауап, Бас қатырғыш, Ыстық орындық, Ой толғау, Бес саусақ, Түртіп алу, Қар көшкіні
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: АКТ, оқулық, қосымша мәліметтер, слайд, түрлі түсті
қималар, бағалау парақшасы, маркер, ақ қағаздар, бағалау критерийлері
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылар өз бетімен жұмыс істейді, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырып талдай алады.
2. Өз көзқарастарын дәлелдеп, пікірсайысқа түсті.

Психологиялық дайындық 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Сан таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Топ атаулары: 1. Ауыл
2. Болыс
3. Уезд
4. Облыс
Қар көшкіні атты ойын жүргізу.
Оқушылар өз есімдерінің бастапқы әріпіне бір сын есім қосып айтады.

Білу 4 минут
Ыстық орындық әдісі бойынша өткен тақырыптарды еске түсіру.
Бағалау критерийлері:
5 - 5 сұрақ
4 - 4 сұрақ
3 - 3 сұрақ

Бас қатырғыш
Интерактивті тақтада берілген сұрақтарға жауап беру
Топтық бағалау.
Бағалау критерийлері:
5 - өте жақсы
4 - жақсы
3 - орташа
2 - нашар
Жаңа сабаққа дайындық 1 минут
Балаларға жаңа сабақтың тақырыбын айқындап алу үшін Ой толғау әдісі бойынша реформа сөзіне сипаттама береді

Түсіну
Қолдану 7 минут
Әр топқа тапсырма үлестіру:
1. Облыс: Реформаның алғышарттары. Дайындық кезеңі.
2. Уезд: Реформаның мағынасы, мәні.
3. Болыс: Сот жүйесінің қайта құрылуы.
4. Ауыл: Ереже - реформа Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық дамуында алатын орны.

Жамбыл облысы, Тараз қаласы,
№16 орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Джангазиева Айнур Турсынхановна



Ұқсас жұмыстар

1993 жылғы Конституцияның қабылдану себептері
Қазақстандағы мамандандырылған соттар жүйесін құру
Қазақстанға Конституциялық реформалар неге қажет болды
Әлеуметтік интеграторлар
XVII ғасырдың екінші жартысындағы Ресейдің әлеуметтік- экономикалық және саяси жағынан дамуы
1993 жылғы конституцияның қабылдану себептері туралы
Конституция - Қазақстан Республикасының негізгі заңы
Азаматтық қоғамның мемлекетпен әрекеттесуі
Қазақстан Республикасының Конституциясы туралы ақпарат
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы кеңестік реформалардың Қазақстандағы қайшылықты салдарлары
Соғыстың алғышарттары
Сабақтың алғышарттары
Тәлім - тәрбие қашанда қоғам дамуы мен жетілуінің аса маңызды алғышарттары