Бастауыш сынып мұғалімі Елмуратова Гаухар ДарьябаевнаСауат ашу 1 сыныпСабақ тақырыбы
Бастауыш сынып мұғалімі Елмуратова Гаухар Дарьябаевна
Сауат ашу 1 сынып
Сабақ тақырыбы: Өө дыбысы мен әрпі
Блум таксономиясы бойынша мақсаттар жүйесі:
Білу: Өө дыбысы мен әрпін танып білу, баспа жазба түрлерін айырып білу.
Түсіну: Ө дыбысы дауысты дыбыс екенін және ол буын құрайтындығын түсіну
Қолдану: Өө әрпін жазуды үйрену, жазба түрін танып білу.
Талдау: Сөз ішінде ө дыбысын тауып орнын анықтай алу, дыбыстық талдау жасау
Жинақтау: Тез ойла, сөз ойла ойыны арқылы білімдерін бекіту, ойларын жинақтау
Бағалау: Кері байланыс, сыныптастарын бағалау, топтық бағалау.
Күтілетін нәтижелер: - Өө дыбысы мен әрпін танып біледі, баспа жазба түрлерін айырып біледі;
- Ө дыбысы дауысты дыбыс екенін және ол буын құрайтындығын түсінеді;
- Өө әрпін жазуды үйренеді, жазба түрін танып біледі.
- Сөз ішінде ө дыбысын тауып орнын анықтай алады, дыбыстық талдау жасай алады;
- Тез ойла, сөз ойла ойыны арқылы білімдерін бекітеді, ойларын жинақтайды;
- Кері байланыс, сыныптастарын бағалайды, топтық бағалайды
Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: Тренинг Сабаққа дайындық , Өрмекші әдісі, Миға шабуыл , Менің үйім қайсы ойыны, оқулықпен жұмыс, дыбыстық талдау жұмысы, топтық жұмыс, Венн диаграммасы әдісі, сергіту сәті, Тез ойла, сөз ойла ойыны, Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс.
Ақша және қаржы нарығы
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ертегілерін пайдалану
Мемлекеттің қаржы жүйесі
Кәсіпорынның қаржысы және инвестициялық қызметі
Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру моделі
Биржада шетел валютасы, бағалы қағаздар мен тауарлардың бағасын белгілеу
Қазақ бастауыш мектебінде оқушыны еңбекке баулу пәнін оқыту барысында баланың еңбек дағдыларын арттыру
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесіндегі ролі
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы
Бастауыш білім беру мұғалімі мамандығы бойынша қашықтықтан оқыту негізінде Баланың мектептегі алғашқы күндері оқу практикасы
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
1922—1924 жж. Ақша реформалары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
1995 ж. ҚАЗАҚСТАННЫҢ БАНКТІК ЖҮЙЕСІН РЕФОРМАЛАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ