Оқушылардың Африка материгі бойынша алған білімдерін қорытындылау

География 7 - сынып
Тақырыбы: Африка материгін қайталау (сайыс сабақ).
Мақсаты: 1. Оқушылардың Африка материгі бойынша алған білімдерін қорытындылау.
2 Пәнге қызығуын арттыру, ойлау қабілетін дамыту және сыныптағы Топ көшбасшысын анықтау.
Африка материгін қайталау тақырыбымен сайыс сабақ өтті. Сабақтың дамытушылық мақсаты оқушыларды өзара жарыстыра отырып, ойларын жинақтай білуге үйрету, анықтамалар мен тәжірибелерді есте сақтау қабілеттерін жетілдіру болса, 3. тәрбиелік мақсаты жолдастарына көмек беру, бірлесіп жұмыс жасау болды.
Әдіс - тәсілі: жарыс ойын.
Көрнекілігі: Дүниежүзінің физикалық картасы, Африканың картасы, интербелсенді тақта.
Сабақ мұғалімнің кіріспе сөзінен басталады.
Топ басшысы жарыс ойыны алты бөлімнен тұрады: Бәйге , Полиглот , Ғажайып жетілік , Кім жылдам? , Картамен жұмыс , Шешендік өнер .

І. Бәйге сайысында әрбір оқушы сұраққа тез жауап беруі тиіс, әр дұрыс жауап 10 ұпаймен есептеледі.
Сұрақтар.
1. Африка материгінің жер көлемі қанша? (30, 3 млн ш. ш)
2. Ең алғаш Африканы ашқан кім? (Васко да Гамма)
3. Африканың ең үлкен шөлі. (Сахара)
4. Ең биік вулкан.(Килиманджаро)
5. Африканың көп жауын – шашын түсетін жері (Дебунджа)
6. Жер шарындағы ең ұзын өзен (Ніл)
7. Африка материгіндегі экваторды екі рет кесіп өтетін өзен.(Конго)
8. Африкадағы көлемі жағынан ең үлкен өзен (Виктория)
9. Африкадағы ең ұзын көл. (Таньганика)
10. Африкадағы Фиктория сарқырамасы қай өзенде орналасқан? (Замбези)

ІІ. Полиглот сайысында берілген сөздерді дұрыс оқып, орысша, ағылшынша (немісше) айтады.
1. Үнк - күн ------------- 6. Тізең – теңіз
2. Ерж - жер ----------- 7. Азбұғ - бұғаз
3. Ензө - өзен ---------- 8. Ракта - карта
4. Ату - тау -------------- 9. Алар - арал
5. Лада - дала --------- 10. Өлк - көл

ІІІ. Ғажайып жетілік сайысында әр пәндерден сұрақ беріледі.
1. География. Аралдар пайда болуына қарай нешеге бөлінеді? (Материктік, вулкандық, маржандық)
2. Қазақ әдебиеті. Шешендік сөздер нешеге бөлінеді? (Шешендік дау, арнау, толғау)
3. Геометрия. Геометриялық фигураларға мысал келтір. (Үшбұрыш, квадрат, шеңбер)
4. Өсімдіктану. Алабота тұқымдасына қандай өсімдіктер жатады? (Көбек, сексеуіл)
5. Қазақ тілі. Сөз дегеніміз не? (Зат пен құбылыстың атауы, әріптердің жиынтығы)
6. Тарих. VI ғасырда Қазақстан жерінде пайда болған қандай қағандық? (Түркі)
7. Физика. Зат табиғатта неше күйде болады? (Қатты, сұйық, газ)

IV. Кім жылдам сайысында аты аталған заттың не екенін тез атау керек.
1. Сахара -------------- 4. Қазақстан ------------ 7. Үндістан
2. АҚШ ----------------- 5. Таньганика ---------- 8. Рас - Хафун
3. Гималай ------------ 6. Амазонка ------------ 9. Бразилия

1. Ніл ------------------- 4. Сексеуіл -------------- 7. Австралия
2. Қарағанды -------- 5. Африка ---------------- 8. Атлант
3. Мыс ----------------- 6. Гвинея ----------------- 9. Қолтырауын

V. Картамен жұмыс сайысы кезінде кескін картаға ауызша аталған жерлерді түсіру керек. Каир, Дакар және Алжир

VІ. Шешендік өнер сайысында мынадай тақырыптарда өз ойларын ортаға салып әңгімелейді.
1. Туған өлкем – Жаңаарқа
2. Қорғайық табиғатты, таңырқай.
Қорытынды.
Сайыс кезіндегі ұпайлар саналып, Топ көшбасшысы атағын иеленген топ анықталады..
Мұндай сабақтарда оқушылар тақырыпқа байланысты кең ауқымды түсініктер алады.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларды белсенділігі мен танымдық іс-әрекеттері арқылы шығармашылыққа баулу
Африка құрлығын оқыту
Географияны оқыту әдістері
Практикалық жұмыстарда топтық жұмыстарды ұйымдастыру
Құрлықтар мен мұхиттар географиясын оқытудың әдістемесі
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Африканың тектоникалық ерекшеліктері
Шөлдің солтүстік және оңтүстік бөліктері
География сабақтарында инновациялық технологияларды пайдаланудың ғылыми негіздері
Аустралия материгінің ашылуы мен зерттелу тарихы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі