Бір айналым сөйлесу стратегиясы, топпен жұмыс

Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес?
Сабақтың мақсаты: 1. Ертегі мазмұнын оқып, түсіну арқылы тақырыбы мен идеясын ашуға, оны өмірмен байланыстыруға мүмкіндік беру.
2. Өз бетімен талдау, саралау арқылы шығармашылық тапсырмалар орындату.
3. Адам өміріндегі жан - жақты үйлесімділік деген ұғымды түсіндіру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Бір айналым сөйлесу стратегиясы, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Тақырыптық суреттер.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақ - жауап әдісімен өткен сабақты бекіту.

Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Қызығушылықты ояту.
Оқушыларға қойылатын сұрақ:
- Балаларға жақсы өмір сүру үшін не керек?
Оқушылар көптеген жауаптар айтады. Сол жауаптардың ішінен төмендегі сөздер бөлініп алынып, сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Оқу, білім, еңбек, спорт, ойын.
а) Әр топ өз аттарының күнделікті өмірдегі қажеттігін қорғап, 3 - 4 сөйлемнен тұратын эссе жазады.

2. Мағынаны тану.
Әр топқа ертегі мазмұнын түсініп оқу тапсырылады. Мәтінді оқи отырып, түсінбеген сөздерді түртіп алып отырады. Жұмыс аяқталған соң, әр топтан бір оқушы шығып, мазмұнын әңгімелейді.
Оқушылардың сөйлеуі кезінде оларға сұрақ қойылады. Мысалы:
- Қалай ойлайсың, Интикуманың әкесі сияқты ақылды жинап алуға бола ма?
- Адам баласы қалай ақылды бола алады? т. с. с.

3. Ой толғау.
Әр топ өздеріне берілген атпен байланысты бір - бір сөйлемнен айтады.
Бұл Бір айналым сөйлесу стратегиясы деп аталады.
Мысалы: Оқу инемен құдық қазғандай..
Адамды адам еткен - еңбек.
Спорт - денсаулық кепілі.
Білім - таусылмайтын байлық т. с. с.
Әр топқа өз аттарына байланысты мақал - мәтелдер жазу ұсынылады.

Сөздікпен жұмыс.
Баспалап қарау - қалқаланып, жасырынып қарау.
Көз салу - қарау.
Сыбағасы - өзіне тиісті олжасы.
Оқулықта берілген мақал - мәтелдердің мән - мағынасын, айтайын деп тұрған ойын анықтай отырып, сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Химия сабақтарында сыни тұрғыдан оқыту технологиясын қолданып оқытудың әдістемесі орта
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу әрекеттерін дамыту
Инновациялық технологиялардың қолданылумен жасалған сабақтардың сараптамалары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Алгоритмдік ойлау дағдысы
Қазақ тілі сабағындағы жазылым әрекетін қалыптастыру жолдары
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы