Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Білімділік: Булану және конденсация, буланудың түрлері, қасиеттері, заттың кризистік күйі, қайнау процесі жайлы мағлұмат жинау
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, бақылау, зерттеу, салыстыру қабілеттірін дамыту, өзін - өзі және басқа оқушыларды нақты бағалауға үйрену
Тәрбиелік: Табиғатты аялай білуге, ұйымшылдыққа, топта бірлесе жұмыс жүргізе білуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабақты түсіндіру.
Есептер шығару.
Сабақты бекіту.
Қортындылау
Үй тапсырмасы.
Бағалау.
Сәйкестендіру кестесін толтыру.
1. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
2. Төмендегідей ұйғарымдармен келісесіңдер ме? (иә, жоқ)
3. Молекулалардың сұйықтан буға өтуі кебу деп аталады (иә).
4. Кебу қайнау температурасында жүреді (жоқ).
5. Сырттан жылу берілмегенде кебетін сұйықтың температурасы төмендейді (иә).
6. Еденге төгілген су, сол мөлшердегі стақандағы судан баяу кебеді (жоқ).
7. Сұйықтың температурасы жоғары болған сайын, кебу баяу жүреді(жоқ).
8. Конденсация деп молекулалардың будан сұйыққа өтуін айтады (иә).
9. Конденсациялану кезінде энергия бөлінеді (иә).
Суреттермен жұмыс
Интербелсенді тақтаны пайдаланып демонстрация көрсету.
Меншікті булану жылуы (г) деп массасы І кг сұйықты қайнау температурасында буға айналдыру үшін қажетті жылу мөлшерін айтады. Өлшем бірлігі - 1Дж кг. Q=гm
Жаңа материалды меңгерту:
І. Қайнау құбылысын бақылау барысында төмендегідей сұрақтарға талдау жасау.
- Қайнау кезінде қандай құбылыстар қатар жүреді?
- Көпіршіктер неліктен және қай жерде пайда болады?
- Көпіршіктер неліктен көлемін ұлғайтады?
- Көпіршіктерге әсер ететін күштерді кескіндеп көрсетіңдер.
- Неліктен су шуылдайды ?
Толық нұсқасын жүктеу
Басқару шешімі
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
Сауат ашу әдістемесінің мектептің оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесіндегі маңызы
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Төменгі сынып оқушыларының білім сапасын арттыру жолдары
Басқару шешімінің мәні, қасиеті және ролі
Тергеу экспериментінің тактикасы
Сауат ашу теориясы
Шешімдерді қабылдау процесі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы