Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау

1. Сабақтың тақырыбы: Жер беті бейнесінің түрлері.
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жер туралы қысқаша мәліметтерді оқып - үйрену.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі:
Білу: Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері туралы біледі.
Түсіну: Жердің пішіні туралы, оның Күн жүйесіндегі орны туралы түсінді.
Қолдану: Жердің тәуліктік қозғалысы мен өзін өзі қозғалуы, ұзындықтары, жер бетіне Күн сәулесінің таралуы табиғат үшін маңызын қолдана біледі.
Талдау: Жер шарындағы жер мен күннің айналу белгілеріне қарап сағаттың белдеулерді ажыратып, талдай біледі.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7. Ресурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер.

Сабақ барысы
Кіріспе 1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі
Тұсаукесер
1. Үй жұмысын сұрау.
- Табиғат құбылыстары дегеніміз?
- Эссені қорғау.
- Адам мен табиғи құбылыстар арасында қандай байланыстар бар?
- Табиғатқа қол сұғу дегенді қалай түсінесің?
Үй тапсырмасын сұрауда саусақпен бағалауды жүзеге асырамын.
2. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
3. Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды.

Негізгі бөлім
1. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері қозғалыстары тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.
2. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды
3. Картамен жұптық жұмыс: карта бойынша экваторлық, полярлық ұзындықтарды анықтау тапсырмалары беріледі.

Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:§3оқу
2) В деңгей: 8 планетаны жаттау. Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.
3) С деңгей: Шеңбер арқылы радиустарды анықтау.

Жер беті бейнесінің түрлері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Органикалық полимер Бейорганикалық полимер
Оқу үрдісінде пәндерді кіріктіре оқытудың жүйелік сипаты
8 – сынып оқушыларын химия пәнінің оқу-әдістемелік кешен арқылы оқыту
Пәнді оқытудың міндеттері
ШАҒЫН КОМПЛЕКТІЛІ МЕКТЕПТЕРДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР МӘСЕЛЕЛЕРІ
“Қазпочта” АҚ-ның Алматы филиалының персоналды бақарудағы қызметін талдау
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру формалары
М.ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ДАМУЫН КӨТЕРУ ЖОЛДАРЫ
Мультимедиялық оқыту технологиясы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану