Ғажайып үштік
Топтамадағы ойын тақырыптары:
1. Ғажайып алаң (слайдымен)
2. Информатика алғыры (слайдымен)
3. Жұлдызды сәт
4. Инфо- Бинго
Ғажайып алаң танымдық ойыны
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математика, физика, информатика пәндерінен меңгерген білім деңгейін анықтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу мәдениетін жетілдірy, білімді, жан - жақты болуға үйрету;
Дамытушылық. Оқушылардың ой - өрісін, қызығушылығын, танымдық қабілеттерін дамыту. Логикалық ойлау арқылы толық және нанымды жауап беруге дағдыландыру, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету;
Тәрбиелік. Оқу инемен құдық қазғандай , – еңбекті сүйе білуге, өз уақытын дұрыс пайдалана алуға, ұқыптылыққа, тазалыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: қамшы, мензурка, жұмыртқа, су, тұз.
Армысыздар ма, құрметті ұстаздар, оқушылар және ойынға қатысушы сайыскерлер!
Ойын толқын, айналған қатты ағысқа,
Табылғандай танымда, жат дауыста.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу қалып жатады асығыста.
Ойын толқын жатқанда асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсе де, жеңілсе де қалма жасып.
Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады деген дана халқымыз. Біз білім теңізінен жүзіп өткенде ғана еліміздің тірегі, сүйеніші боламыз! Сондықтан да бүгінгі Ғажайып алаң ойынына қош келіпсіздер!
Ойынымызды бастамас бұрын бүгінгі ойынға қатысушылардың білімі мен біліктілік шеберлігін саралау мақсатында әділ – қазылар алқасының мүшелерімен таныстырып өтеміз.
Ойынның шарты: Ойынға 8 сынып оқушылары қатысады. Әр топтың өзінің ұраны, эмблемасы болады.
8 А сынып – Тапқырлар тобы
8 Ә сынып – Болашақ тобы
8 Б сынып – Асылтас тобы
8 В сынып – Алғырлар тобы
Әр топтың топ басшысы өз тобының ұраны мен топ мүшелерін таныстырады.
Ғажайып алаң танымдық ойыны бес кезеңнен тұрады.
1. Асу
2. Ғажайып үштік
3. Полиглот
4. Тапқырлық
5. Шапшаңдық
1 кезең. Асу – бұл кезеңде оқушыларға математика, физика, информатика пәндерінен жалпы сұрақтар беріледі. Жауап беру үшін қолдарымыздағы қамшымызды көтеріп, жауап береміз. Әрбір дұрыс жауап 5 ұпаймен бағаланады.
Білімнің ұшқырлығын танып сен,
Асып, тасып, асықпа, қалыспа сен.
Уақыт деген зымырап, зулап жатыр,
Шапшаңдық бұл сайыста керек екен.
1. Зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы (ток)
2. Екі қабырғасы тең болатын үшбұрыш (тең бүйірлі)
3. Компьютердің атасы кім? (Ч. Бэббидж)
4. Сұйықтың буға айналу құбылысы. (кебу)
5. Баспаға шығару құрылғысын не деп атайды? (принтер)
6. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата (жүйелік қорап, монитор, пернетақта)
7. Бірлік ауданға түсірілетін күш (қысым)
8. Компьютер жанындағы өсімдік (кактус)
9. Графикалық ақпаратты оқуға арналған құрылғы (сканер)
10. Өз сұйықтығымен динамикалық тепе - теңдікте болатын бу (қаныққан бу)
Мектеп жасына дейінгі балалар және бастауыш мектеп оқушылары
320-жылдар шамасында Мысыр, Сирия және Кіші Азия шіркеулерінде қызу діни пікірталастар
Екінші дүние жүзілік соғыстың басталуы
Түркі дәуірінің тас мүсіндері
Жамбыл өңіріндегі көне түркі тас мүсіндері
Колорадо үстіртіндегі Колорадо өзенінің аңғары
Қазақстан бойынша саяхат
Биосфера
Брахман діні
Орыс мәдениеті
Ғажайып көрме - ЭКСПО
Табиғаттың ғажайып әсемдігін көз алдыңа елестете отырып, өзің бір керемет сезімге бөленесің
Бұлғажайып гүл
Ғажайып математика
Мұқағали Сүлейменұлы Мақатаев - Шынайы поэзия өкілі, ғажайып ақындардың біріМұқағали Мақатаев қазіргі Алматы облысы, Райымбек ауданындағы Қарасаз аулында 1931 жылы 9 ақпанда дүниеге келді
Күштік элекр энергиясы
Ғажайып саяхат арқылы балалар қиялын шыңдау
Қыс ғажайыптары
Ғажайып алаң интеллектуалдық ойыны
Ғажайып ойыншықтар әлеміне саяхат