Оқушыларды бунақденелілер әлемімен таныстыра отырып, олардың дене құрылысындағы ерекшеліктер туралы мағлұматтар беру

Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілер
Сабақтың мақсаты:. Оқушыларды бунақденелілер әлемімен таныстыра отырып, олардың дене құрылысындағы ерекшеліктер туралы мағлұматтар беру.
Сабақтың түрі:
Ойын арқылы оқыту сабағы
Сабақтың тәрбиелігі: Оқушыларға жануарлар дүниесін түсініп, қорғау.
Сабақтың көрнекілігі: Энциклопедия, тапсырмалар, суреттер.
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жаңа сабақты меңгерту.
3. Үй тапсырмасын сұрау.

Жаңа сабақ:
Бунақденелілер - типіне жататын көпжасушалы, омыртқасыз жәндіктер класы. Бұлар ғаламшарымыздың түкпірлерінде кең таралған түрі. Олардың 700 000 миллионға жуық түрлері бар деп есептейді. Бунақденелілер класы негізгі екі класс тармағына жіктеледі. Олар туақанатсыздар және қанаттылар класс тармағы деп аталады. Бунақденелілер класында 35 отряд бар. Буынаяқтылардың негізгі ерекшелігі - 3 бөлімнен тұрады.

Олар: Бас, көкірек, құрсақ бөлімдері. Бунақденелілердің барлығы 6 аяқты. Басым бөлігінде қанаттары болады. Дене бөлімдері - алуан түрлі қызмет атқарады. Екі мұртша, көздер баста орналасады. Көкірек бөлігінде қимыл - қозғалыс қызметін атқаратын аяқтар мен қанаттар орнығады. Көбейю мүшелері құрсағында болады. Тыныс алуы - демтүтік арқылы тыныс алады.
Бунақденелілерге:

қоңыздар, шыбындар, аралар, масалар, көбелектер, құмырсқалар, инеліктер жатады. Бұлар жорғалап, ұшып жүріп те тіршілік етеді. Кейбіреулері суаршын, суқандала, сушалқақ зұламат суда тіршілік ететіндер. Адам мен жануарларда паразиттік өмір сүретіндерге бит, бүрге, қандала, топырақ астында өмір сүретіндерге бұзаубас түрлері бар. Ауыз мүшелері сан түрлі – сүзіп жалаушы, кеміруші, шаншып сорушы, кеміріп жалаушы, түтік тәрізді ауызбен сорушы.

Бунақденелілердің дамуы 3 түрлі жолмен өтеді. Олар тура даму, шала түрленіп даму, толық түрленіп даму
Тура даму дегеніміз - ұрықтанған жұмыртқадан ересек бунақдене ұқсас жәндіктердің шығуы.
Тура даму - жұмыртқа - имаго,
Шала түрленіп даму - жұмыртқа - дәрнәсіл - имаго
Толық түрленіп даму - жұмыртқа - дәрнәсіл - қуыршақ - имаго.
Бунақденелілердің ересек күйге аусуы – имаго Имаго ағылшынша – ересек құрт.
Бунақденелілерді зерттейтін ғылым - энтомология ентема - бунақдене+логос - ғылым.
Тапсырма:

6 - сыныпта өткенді еске түсіру арқылы,
бунақденелілердің аяқтарын ажыратамыз
Қортынды:
Үйге тапсырма: § Бунақденелілер.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Зоологияны оқыту процесінде фаунистик материалды қолдану
Мекен ортасына бейімділігі
Зоология сабағында жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды оқушыларға таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды жануарлар әлемімен таныстыру
Ересек аралар - қорғансыз жәндіктер
Биология кабинетіндегі зертханалық жабдықтар
“Зоология” курсының кіріспесі
Зерттеушілік әдісті қолданудың тиімділігін педагогикалық және әдістемелік тұрғыдан негіздеу. Мектеп биология пәндерін оқыту үдерісіндегі ғылыми-зерттеушілік әдістер
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің жолдары
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚОРҚЫТ туралы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi