Екі өлеңдегі қылықтарды салыстыра әңгімелеу

Сабақтың тақырыбы: Жақсы мен жаман

20 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу. Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а\Қ. Баянбайдың өмір жолымен таныстыру, өлеңдегі негізгі ойды анықтау.
ә\Оқыған, жаттаған өлең, жұмбақ, жаңылтпаштарын есте сақтауға, керекті жерінде пайдалана білуге тәрбиелеу.
б\ Оқушылардың ой санасын, сөздік қорын кеңейту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: мақал, өлең.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Мәтін мазмұнын жоспар бойынша әңгімелеу..
2. Сен үшін ұялдым тақырыбына жазған эсселерін оқу.
3. Тілазарлыққа байланысты мақалдар айту.

Сергіту сәті. Есту зейінін дамытуға арналған Алыс - жақын жаттығуы
- Мен қазір әртүрлі дыбыс тіркеулерін айтамын.
- Мынау кім немесе не, анықтаңдар?
- Ол жақын немесе алыс орналасқан ба?

ІІІ. Жаңа сабақ.
Оқулықпен жұмыс.
а) Өлеңді түсініп оқу, мазмұнын ашу.
ә) Өлеңдегі жақсы, жаман қасиеттерді салыстыра айт.
б) Жақсы, жаман қасиет туралы кімнің шығармасынан танысып едіңдер?
в) А. Құнанбаевтың Адам болам десеңіз өлеңін жатқа оқу.
г) Екі өлеңдегі қылықтарды салыстыра әңгімелеу.
д) Мақалдың мазмұнын түсіндір.

Жаман атқа жал бітсе,
Жанына торсық байлатпас.
Жаман адамға мал бітсе,
Жанына қоңсы қондыр

IV. Сабақты бекіту.
- Жаман әдеттерден қалай арылуға болады?
- Жақсы, жаман қасиеттерді санамалап айтып бер.
Сергіту сәті. Дидактикалық ойын Кім зейінді? Есте сақтауын дамыту
- Жұмбақты зейін қойып тыңдар және олардың жауабын табайық.

V. Үйге тапсырма.
1. Өлеңді түсініп оқу.
2. Жақсы, жаман қылықтарды өзіңше жалғастырып жаз.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Өтірік өлеңдердің жанрлық сипаты
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
МЫСАЛ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ҚҰЛЫҚ ТӘРБИЕСІН БЕРУДЕ АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АЛАТЫН РОЛІ
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Абай еңбектерінің негізінде ана тілі оқу сабағында оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
МЫСАЛ ЖАНРЫНЫҢ ПОЭТИКАСЫ
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
АНАЛАР ТЕМЕКIГЕ ҚАРСЫ
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ