Сөз жұмбақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығарып алу
Сабақтың тақырыбы: Қысқы табиғат
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік жағынан, қысқы мезгіл жайлы білімдерін жинақтап бұл байланысты сөздерді меңгерту.
2. Дамытушылық жағынан, оқушылардың логикалық ой - өрісін, тіл байлығын, сөздік қорын, ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік жағынан, қоршаған ортаны қорғауға, жан - жануар, құстарды аялай білуге оларға қамқор жасауға тәрбиелеу.
Түрі: дәстүрлі сабақ.
Типі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, билингвизм, кубизм стратегиясы..
Пәнаралық байланыс: еңбек, музыка, ағылшын, орыс тілі.
Көрнекілік: интерактивті тақта, суреттер, слайдтар, кеспе қағаздар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Билингвизм әдісі бойынша үш тілде амандасу
- Саламатсыз ба!
- Здравствуйте!
- Gudmorning!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Құстар мәтінінің мазмұнын айту
Үй тапсырмасын қорыту
Құстар екі топқа бөлінеді: үй құстары, дала құстары
Құстардың екі аяғы, екі қанаты болады, олардың үстін мамық басқан.
ІІІ. Актуалдау
Ойлайық та шешейік!
Сөз жұмбақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығарып алу.
Аяз қысып, өрнек сызып,
Терезені торлайды.
Қарға омбығып,
Бет домбығып,
Балалар далада ойнайды.
Кейде ұлып,
Кейде ысқырып,
Ұйытқып боран соғады
Айтыңдаршы, балалар,
Бұл қай кезде болады?
- Әрине, бұл қыс мезгілі.
Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы қысқы табиғат жайлы болмақ.
ІV. Жаңа сабақ
Қыстың ерекшелігі балалар, қар жауады, адамдар жылы киінеді.
Слайд бойынша сөйлеу.
Қысқы қызықтар
Қысқы олимпиада ойындары туралы айту
V. Оқулықпен жұмыс
а) Мәтінді оқып беру
ә) Жекелеген оқушыларға оқыту
б) Кубизм стратегиясы
1. Суретте: Қардың түсі қандай?
Көлемі, пішіні қандай?
Ақ, алтындай, үлпілдек, суық т. б
2. Салыстыр: Неге ұқсас, қандай айырмашылығы бар?
Мақтаға ұқсас. Айырмашылығы: қар - табиғат құбылысы, мақта - зат.
3. Байланыстыр: Ойыңа не келеді? Ұқсас заттар бар ма? Ойыңмен шолып өт. Осы нәрсеге байланысты не бар? Үлпілдек құмшекерге ұқсас, құстың мамығындай
4. Сарала: Қалай жасалған? Судан, су буынан пайда болады.
5. Қолдан. Онымен не істеуге болады? Қарды ерітіп суға айналдырып пайдалануға болады.
VІ. Сен білесің бе? айдары
Видеодан қардың қалай пайда болатыны туралы көрсетіледі
VІІ. Шығармашылық жұмыс
Сурет бойынша әңгімелеу.
VІІІ. Сергіту сәті
Видеодан қысқы көріністі тамашалау
ІХ. Дәптермен жұмыс.
Қар қиыршығының суретін салу
Х. Қорытындылау
Қар лақтыру ойыны
Оқушыларға әр түрлі сұрақтар беріледі
Қыс мезгілі туралы өлеңдерді жатқа айту
ХІ. Үйге тапсырма
Қысқы табиғат мәтінін оқып, түсінігін айту
ХІІ. Бағалау
Жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
Қазақ халықтық педагогикасының мәні
Математика сабақтарында халық педагогикасының озық үлгілерін қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
9 сыныпта бейорганикалық химияны оқытуда халықтық педагогика элементерін пайдалану әдістемесі
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Бастауыш сынып оқушыларын жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Химиялық ұғымдарды оқыту
Қазақ халқы математиканы бесіктен бастауы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы