Оқушыға сұрақ айдары әдісі
Сабақтың тақырыбы: Наурыз С. Сейфуллин
Үздік ұстаз конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің Наурыз өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: Оқушыға сұрақ қою айдары , Бес жол өлең , Венн диаграммасы , Екі түрлі түсініктеме күнделігі , Сөзжұмбақ , ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы .
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.
Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:
Қызығушылықты ояту кезеңі
Наурыз мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?
Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- Оқушыға сұрақ айдары әдісі.
Сұрақ жауап.
Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің №26 орта мектебі КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна
Толық нұсқасын жүктеу
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Өлке тарихын оқытудағы инновациялық стратегиялар және патриотизмге тәрбиелеу мәселелері
Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту технологиясы
Шыңғыс Айтматовтың шығармашылығы
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИНФОРМАТИКА ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚЫТУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
Шет тілдерін оқытудың негізгі мақсаты - шет тілдерін оқушылардың коммуникативтік мәдениетін дамыту, оқушылардың шет тілін меңгеру
Мемлекеттік тілді (қазақ тілін) қашықтан оқыту
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі