Сөздерді толықтырып жаз

Қазақ тілі 4 - сынып
Тақырыбы: Өткенді пысықтау
Мақсаты: а Өткен сабақты пысықтау мақсатында оқушыларды топқа бөліп жарыстыру. Біріккен сөздер, қос сөздер, қысқарған сөздердің ережесін еске түсіру, тапсырмалар орындау.
ә Ойлауын дамыту, сөздік қорларын байыту.
б Сауатты жазуға дағдыландыру.
Түрі: сайыс

Барысы
1. Ұйымдастыру
2. Топтардың атын анықтау. (Біріккен сөздер, қос сөздер, қысқарған сөздер тобы).
3. Әр топ өз тобына байланысты ережені айту.
4. Әр топ өз атына қатысты сөздер жазу.
5. 3 - топқа да біріккен сөздерге байланысты тапсырма беріледі.
1 Сөздерді толықтырып жаз. Бұл қандай сөздер?
______қорған, сайқы_________, ғалам_________, еңбек________, тас_____.

2 Сөздерді толықтырып жаз. Бұл қандай сөздер?
Жеті_______, _______бақан, шаң______,________бақа,________мұздақ.

3 Сөздерді толықтырып жаз. Бұл қандай сөздер?
______қу, ықшам______, _______тау,________қосақ, зіл_______.

6. 3 - топқа да қос сөздерге байланысты тапсырма беріледі.
1 Сөздердің құрамындағы әріптердің орнын өзгерту арқылы басқа сөз жаса. Бұл қандай сөздер?
Тарс - тұрс, пыс - пыс, лып - лып, қарш - құрш.
2 Сөздердің құрамындағы әріптердің орнын өзгерту арқылы басқа сөз жаса. Бұл қандай сөздер?
Тық - тық, ырс - ырс, шарқ - шұрқ, пыс - пыс.
3 Сөздердің құрамындағы әріптердің орнын өзгерту арқылы басқа сөз жаса. Бұл қандай сөздер?
Сарт - сұрт, сып - сып, ылп - ылп, сыр - сыр

7. 3 - топқа да қысқарған сөздерге байланысты тапсырма беріледі.
1 Мына өлшем бірліктерін өсу ретімен толық жаз.
М, мм, см, км, дм
2 Мына өлшем бірліктерін өсу ретімен толық жаз
Т, г, кг, ц, мг
3 Масса, ұзындық өлшем бірліктерін ажыратып толық жаз.
Дм, т, км, кг, мм, г.

8. 3 - топқа да кезекпен лездеме оқылады.
1 Екі қазанның бірі сатылып кеткенде, неше қазан қалады?
Баққаным әрі құс, әрі түйе.
Қалай шешен боласың?
Қоңыраудың даусы қалай шығады?
Жаңбыр басылған соң аспанда көрінеді.

2 Өзі тәтті, өзі мұздай.
Екі сөз бірігіп қалайша сайрады?
Найзағай қалай ойнайды?
Жиегі көгерген кілем қайдан көрінген?
Адам қорыққанда не істейді?

3 Суы да ала, тауы да ала.
Өте жай жүреді.
Онымен шаң тазалайды.
Балаға қамқорлық жасайды.
Адамдықтың белгісі.
Сайысты аяқтау, жеңген топты анықтау.
Сабақты қорыту



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың тілін дамыту
Интерактивті тақтамен жұмыс істеу
Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Көмекші мектептің жоғарғы сынып оқуышыларын халық ауыз әдебиеті арқылы сөз қорын молайту
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Тіл біліміндегі морфология саласындағы грамматикалық мағына және сөзжасамның тәсілдері
ЕЛТАНЫМ ҚАЗАҚ ТІЛІ
Сөзжасамның аналитикалық тәсілі
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ГРАММАТИКАЛЫҚ ОЙЫН ЖАТТЫҒУЛАР
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты