Антоним сөздерді ажырату мағынасын түсіну

Үздік ұстаз бәйгесіне
Қатысатын категория: бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Антоним дегеніміз не?
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану, сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану)
Сабақ нәтижесі: Антоним сөздерді ажырату мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында қолдану, білу.
Барлық оқушылар: Антоним туралы түсінік қалыптасады.
Көпшілік оқушылар: Тапсырмаларды орындау барысында антоним сөздерді тауып мағынасын ажыратады.
Кейбір оқушылар: Антоним сөздерді ажыратады, өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийі: - Антоним сөздерді ажыратады, мағынасын түсінеді;
- Антоним сөздерді сәйкестендіре алады;
- Сөйлеу барысында антоним сөздерді қолдана алады;
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Құндылықтарды дарыту: Мәңгілік Ел жалпы ұлттық идеясы құндылықтары негізінде ұлтжандылыққа, бір - біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Жауапкершіліктерін арттыру.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.

Басталуы 5 минут
Алақай, сабақ басталды!
I. Ұйымдастыру
Гүл өсірсең, терлеп,
Мұның аты - Еңбек.
Кесте тіксең, зерлеп
Мұның аты - Еңбек
Қырға шықсаң, өрлеп
Мұның аты - Еңбек
Сабағыңа жөндеп
Әзірленсең - Еңбек
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек!
Еңбек ет те мақтап,
Ойнап күл де шаттан !
Спорт түрлерімен топқа бөлу
1 - топ Футболшылар
2 - топ Волейболшылар
3 - топ Баскетболшылар
Ширату
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатыр жұмысқа
Алды допты қолына
Қойды допты жолына
Оңға, солға қарады
Үлкен тау деп ойлады.
Өлеңде қандай сөздер кездеседі?
Антонимдер – мағыналары бір - біріне қарама - қарсы болып келетін сөздер.
Антонимдер – грек тілінде anti – қарсы, onota – атау дегенді білдіреді.

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы
бастауыш пәні мұғалімі
Жолтаева Гаухар Айжарыққызы
Антоним дегеніміз не? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Лексиканы оқытудың принциптері
Лексиканы оқытудың міндеттері
Қытай тілі жөнінде
Парадигмалық және синтагмалық мағына
МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Қимыл ұғым атауларының көп мағыналылығы
Төлеу сөз
Сөздің анықтамасы. Сөз мағынасының өзгеру себептері Көп мағыналылық Омонимдер Синонимдер Антонимдер туралы ақпарат
Оқушылар арасында тіл дамыту жұмыстары
Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Наурыз қазақтың шын мағынасындағы ұлт мейрамы
Тірек сөздерді теріп жаз
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Дыбыс жүйелі емле - сөздерді ауыздан шыққан күйінше жазатын емле
Иә, туған жердің қадір - қасиетін түсіну үшін данышпан болудың қажеті жоқ
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату