Тауып оқу
Тақырыбы: Қыс. Абай Құнанбаев
Мақсаты: Оқушылардың Абай Құнанбаев туралы білімін кеңейту. Қыс туралы өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.
Міндеттері:
1. Қыс мезгілі, оның ерекшеліктері жайлы өлең арқылы түсіндіру. Мәнерлеп оқуын жетілдіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын, ойын, көз алдына елестету қабілетін салыстыру мүмкіндіктерін дамыту.
3. Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы туған жерінің табиғатын сүйе білуге баулу.
Көрнекіліктер: Абайдың суреті, қыс мезгілінің суреттері, музыка.
Әдістері: Сөздік, сұрақ - жауап, ой қозғау, салыстыру.
Типі: Жаңа сабақ.
Ақпараттық құралдар: компьютер, экран, мультимедиалық проектор.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жаңа сабақ.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын ата.
- Бүгінгі ауа райы туралы не айтасыңдар?
- Ал ендеше жұмбақ шешейік.
1. Қыста бар да, жазда жоқ.
2. Құлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы.
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою ояды.
3. Көлге жапқан қақпақ
Сіресіп тұр –
Қатты – ақ.
4. Қанаты жоқ – ұшады.
Аяғы жоқ – желеді.
Аузы жоқ – ұлиды.
- Енді қыс дегенде ойларыңа не келетінін топтастырып жазыңдар. (дәптермен жұмыс)
- Қыс несімен сендерге қызықты?
- Қыста ауа райы үнемі осылай жақсы болып тұра ма?
- Мына суреттен ауа райының қандай түрі белгілі болып тұр?
Ендеше бүгін біз сендермен Абайдың Қыс өлеңімен танысамыз.
Автор туралы мағлұмат. Абай Құнанбаев слайд.
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқу.
Тізбек бойынша 1 шумақтан мәнерлеп оқыту.
Тауып оқу.
- Ақынның қысты суреттеген тұсын кім тауып оқиды?
- Малшы туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
Балалар туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды?
- Жақсы.
Топтық жұмыс.
1топ. Өлеңнің бірінші шумағында не туралы айтылған?
2топ. Екінші шумағында не туралы айтылған?
3топ. Үшінші шумағында не туралы айтылған?
Өлеңді талдау. Түсініксіз сөздермен жұмыс.
Сөздік жұмысы.
Соқыр – көзі көрмейді.
Мылқау – естімейді.
Долданғанда – ашуланғанда.
Алты қанат ақ орда – керегеге байланысты киіз үйдің үлкендігі.
Суреттен керегені көрсету. Неліктен алты, он екі, жиырма төрт қанатты екенін түсіндіру.
3. Бекіту.
Сұрақтармен жұмыс. Сұрақтарға жауап бер.
1. Ақын қысты кімге теңейді?
2. Абай өлеңіндегі адам бейнесінде айтылған қысты сипатта.
3. Өлеңде балалар туралы не айтылған?
4. Малшы туралы ше?
Қар қыста қай кезде сықырлайды?
Бағалау. Үйге тапсырма:
1. Өлеңді жаттау.
2. Ақынның қысты суреттегенін пайдалана отырып шығарма жазу.
Өлеңдегі қажет ақпаратты тауып, сұраққа жауап жаз
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда жобалау әдісін қолдану
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі оқыту пәні ретінде
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Әліппеден кейінгі кезең
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер